دانلود کتاب Financial and Managerial Accounting 8th

خرید ایبوک Financial and Managerial Accounting 8th

برای دانلود کتاب Financial and Managerial Accounting 8th بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب راهنمای شایستگی مدیریت شایستگی ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت azw و Epub و  PDF تبدیلی ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انشارات ‎McGraw Hill دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Financial and Managerial Accounting 8th دانلود ایبوک حسابداری مالی و مدیریتی نسخه هشتم ISBN-13: 978-1260247855 ISBN-10: 1260247856
دانلود کتاب Financial and Managerial Accounting 8th دانلود ایبوک حسابداری مالی و مدیریتی نسخه هشتم ISBN-13: 978-1260247855 ISBN-10: 1260247856
 Financial and Managerial Accounting 8th Edition
by John Wild (Author), Ken Shaw (Author)
ISBN-13: 978-1260247855
ISBN-10: 1260247856
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب Financial and Managerial Accounting 8th از امازون

دانلود رایگان کتاب حسابداری مالی و مدیریتی نسخه هشتم

برای اطمینان از کیفیت ایبوک راهنمای شایستگی مدیریت شایستگی ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Financial and Managerial Accounting 8th

Building on the success of the best-selling Fundamental Accounting Principles text, authors John Wild, Kenneth Shaw, and Barbara Chiappetta created Financial and Managerial Accounting: Information for Decisions to provide a corporate perspective and balanced coverage in this growing course area. With its step-by-step approach, FinMan streamlines complex accounting processes and helps students build confidence by mastering key concepts and procedures. Chapter opening vignettes using dynamic entrepreneurs appeal to all students and show the relevance of accounting. Students are encouraged to think like a businessperson and apply what they learn. A wide variety of assignments provide instructors with materials to teach, assess, and challenge students on several levels. Join your colleagues and students that have used this best-selling learning system to advance their education and careers.

 

دانلود ایبوک حسابداری مالی و مدیریتی نسخه هشتم

نویسندگان جان وایلد، کنت شاو و باربارا چیاپتا با تکیه بر موفقیت پرفروش‌ترین متن اصول حسابداری بنیادی، حسابداری مالی و مدیریتی: اطلاعاتی برای تصمیمات را ایجاد کردند تا دیدگاه شرکتی و پوشش متعادلی را در این حوزه در حال رشد ارائه دهد. FinMan با رویکرد گام به گام خود، فرآیندهای پیچیده حسابداری را ساده می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا با تسلط بر مفاهیم و رویه های کلیدی، اعتماد به نفس خود را ایجاد کنند. طرح‌های ابتدایی فصل با استفاده از کارآفرینان پویا برای همه دانشجویان جذاب است و ارتباط حسابداری را نشان می‌دهد. دانش آموزان تشویق می شوند که مانند یک تاجر فکر کنند و آنچه را که می آموزند به کار گیرند. طیف وسیعی از تکالیف، مطالبی را برای آموزش، ارزیابی و به چالش کشیدن دانش آموزان در سطوح مختلف در اختیار مربیان قرار می دهد. به همکاران و دانش آموزان خود بپیوندید که از این سیستم آموزشی پرفروش برای پیشرفت تحصیلی و شغلی خود استفاده کرده اند.

 

دکمه بازگشت به بالا