دانلود کتاب Forty Studies that Changed Psychology 8th Edition

خرید ایبوک Forty Studies that Changed Psychology 8th Edition

برای دانلود ایبوک Forty Studies that Changed Psychology 8th Edition و خرید کتاب چهل مطالعه که روانشناسی را تغییر داد چاپ هشتم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Pearson دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Forty Studies that Changed Psychology 8th Edition

دانلود کتاب Forty Studies that Changed Psychology 8th Edition دانلود ایبوک چهل مطالعه که روانشناسی را تغییر داد چاپ هشتم
دانلود کتاب Forty Studies that Changed Psychology 8th Edition دانلود ایبوک چهل مطالعه که روانشناسی را تغییر داد چاپ هشتم

Forty Studies that Changed Psychology (8th Edition) 8th Edition
by Roger R. Hock Ph.D. (Author)

ISBN-13: 978-0135166482
ISBN-10: 0135166489
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Forty Studies that Changed Psychology 8th Edition

https://www.vitalsource.com/textbooks?sort=&term=9780135705063

دانلود رایگان کتاب Forty Studies that Changed Psychology 8th Edition

برای اطمینان از کیفیت ایبوک چهل مطالعه که روانشناسی را تغییر داد ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

https://www.scribd.com/document/488955284/Forty-Studies-That-Changed-Psychology-8th-Edition-9780134897677

دانلود کتاب Forty Studies that Changed Psychology 8th Edition

Explore psychology through its most influential studies

Forty Studies that Changed Psychology , first published 25 years ago, remains one of the field’s most comprehensive introductory texts. In exploring the most commonly cited studies, Forty Studies guides students through both the history of psychology and the diverse disciplines that comprise the field. By covering the context, hypothesis, summary, and other aspects of these studies that have so heavily influenced psychology, the text fills the gap between major research and the textbooks they engender. The 8th Edition has been updated to include more than 30 new, modern studies that cite one or more of the influential studies.

دانلود ایبوک چهل مطالعه که روانشناسی را تغییر داد چاپ هشتم

چهل مطالعه که روانشناسی را تغییر داد ، اولین بار 25 سال پیش منتشر شد ، همچنان یکی از جامع ترین متون مقدماتی این حوزه است. در کاوش در مطالعات متداول ذکر شده ، چهل مطالعه دانشجویان را از طریق تاریخ روانشناسی و رشته های متنوعی که این رشته را تشکیل می دهد راهنمایی می کند. با پوشش متن ، فرضیه ، خلاصه و سایر جنبه های این مطالعات که به شدت بر روانشناسی تأثیر گذاشته است ، متن شکاف بین تحقیقات عمده و کتابهای درسی آنها را پر می کند. ویرایش 8 به روز شده و شامل بیش از 30 مطالعه جدید و مدرن است که به یک یا چند مطالعه تأثیرگذار استناد می کند.

دکمه بازگشت به بالا