دانلود کتاب Hermeneutica Computer-Assisted Interpretation in the Humanities

خرید ایبوک Hermeneutica Computer-Assisted Interpretation in the Humanities

برای دانلود ایبوک Hermeneutica Computer-Assisted Interpretation in the Humanities و خرید کتاب تفسیر Hermeneutica با کمک رایانه در علوم انسانی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF هر فصل کتاب بصورت مجزا و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات The MIT Press دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Hermeneutica Computer-Assisted Interpretation in the Humanities

دانلود کتاب Hermeneutica Computer-Assisted Interpretation in the Humanities دانلود ایبوک تفسیر Hermeneutica با کمک رایانه در علوم انسانی
دانلود کتاب Hermeneutica Computer-Assisted Interpretation in the Humanities دانلود ایبوک تفسیر Hermeneutica با کمک رایانه در علوم انسانی

Hermeneutica: Computer-Assisted Interpretation in the Humanities Kindle Edition
by Geoffrey Rockwell (Author), Stefan Sinclair (Author)

ISBN-10 : 0262034352
ISBN-13 : 978-0262034357
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 20$

ادرس اینترنتی کتاب Hermeneutica Computer-Assisted Interpretation in the Humanities

دانلود رایگان کتاب Hermeneutica Computer-Assisted Interpretation in the Humanities

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Hermeneutica Computer-Assisted Interpretation in the Humanities

An introduction to text analysis using computer-assisted interpretive practices, accompanied by example essays that illustrate the use of these computational tools.The image of the scholar as a solitary thinker dates back at least to Descartes’ Discourse on Method. But scholarly practices in the humanities are changing as older forms of communal inquiry are combined with modern research methods enabled by the Internet, accessible computing, data availability, and new media. Hermeneutica introduces text analysis using computer-assisted interpretive practices. It offers theoretical chapters about text analysis, presents a set of analytical tools (called Voyant) that instantiate the theory, and provides example essays that illustrate the use of these tools. Voyant allows users to integrate interpretation into texts by creating hermeneutica—small embeddable “toys” that can be woven into essays published online or into such online writing environments as blogs or wikis. The book’s companion website, Hermeneuti.ca, offers the example essays with both text and embedded interactive panels. The panels show results and allow readers to experiment with the toys themselves.

The use of these analytical tools results in a hybrid essay: an interpretive work embedded with hermeneutical toys that can be explored for technique. The hermeneutica draw on and develop such common interactive analytics as word clouds and complex data journalism interactives. Embedded in scholarly texts, they create a more engaging argument. Moving between tool and text becomes another thread in a dynamic dialogue.

دانلود ایبوک تفسیر Hermeneutica با کمک رایانه در علوم انسانی

مقدمه ای در تجزیه و تحلیل متن با استفاده از روش های تفسیری به کمک رایانه ، همراه با مقاله هایی به عنوان مثال استفاده از این ابزارهای محاسباتی را نشان می دهد.
تصویر این محقق به عنوان یک متفکر منزوی حداقل به گفتمان دکارت درباره روش برمی گردد. اما شیوه های علمی در علوم انسانی در حال تغییر است که اشکال قدیمی تحقیق عمومی با روش های تحقیق مدرن فعال شده توسط اینترنت ، محاسبات قابل دسترسی ، در دسترس بودن داده ها و رسانه های جدید ترکیب می شود. هرمنوتیکا با استفاده از روشهای تفسیری به کمک رایانه ، تحلیل متن را معرفی می کند. این فصل های نظری در مورد تجزیه و تحلیل متن را ارائه می دهد ، مجموعه ای از ابزارهای تحلیلی (Voyant نامیده می شود) که نظریه را ارائه می دهد ارائه می دهد ، و مقاله های مثالالی را نشان می دهد که استفاده از این ابزارها را نشان می دهد. Voyant به کاربران این امکان را می دهد تا با ایجاد هرمنوتیکا – “اسباب بازی های” کوچک قابل جاسازی که می توانند در مقاله هایی که بصورت آنلاین منتشر می شود و یا در محیط های نوشتاری آنلاین مانند وبلاگ ها یا ویکی ها ، بافته می شوند ، تفسیر را در متن ادغام کنند. وب سایت همراه کتاب ، Hermeneuti.ca ، مقاله های نمونه ای را با متن و پانل های تعاملی جاسازی شده ارائه می دهد. این پانل ها نتایج را نشان می دهند و به خوانندگان اجازه می دهد تا خودشان با اسباب بازی ها آزمایش کنند.

استفاده از این ابزارهای تحلیلی منجر به یک مقاله ترکیبی می شود: یک کار تفسیری که با اسباب بازی های هرمنوتیکی جاسازی شده و می تواند برای تکنیک مورد بررسی قرار گیرد. هرمنوتیک تجزیه و تحلیل متقابل مشترکی مانند ابر کلمات و تعاملی روزنامه نگاری پیچیده داده را ترسیم و توسعه می دهد. آنها که در متون علمی جای گرفته اند ، بحث جذاب تری ایجاد می کنند. حرکت بین ابزار و متن به موضوع دیگری در گفتگوی پویا تبدیل می شود.

دکمه بازگشت به بالا