دانلود کتاب Horses Never Lie The Heart of Passive Leadership

خرید ایبوک Horses Never Lie The Heart of Passive Leadership

برای دانلود ایبوک Horses Never Lie The Heart of Passive Leadership و خرید کتاب اسب ها هرگز دروغ نمی گویند قلب رهبری منفعل بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و epub و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Skyhorse دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Horses Never Lie The Heart of Passive Leadership

 

دانلود کتاب Horses Never Lie The Heart of Passive Leadership دانلود ایبوک اسب ها هرگز دروغ نمی گویند قلب رهبری منفعل
دانلود کتاب Horses Never Lie The Heart of Passive Leadership دانلود ایبوک اسب ها هرگز دروغ نمی گویند قلب رهبری منفعل

Horses Never Lie: The Heart of Passive Leadership Kindle Edition
by Mark Rashid  (Author), Rick Lamb (Foreword)

ISBN-10 ‏ :‎ 9781634502559
ISBN-13 ‏ : ‎9781634502559

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Horses Never Lie The Heart of Passive Leadership

دانلود رایگان کتاب Horses Never Lie The Heart of Passive Leadership

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Horses Never Lie The Heart of Passive Leadership

In Horses Never Lie, renowned horse trainer Mark Rashid challenges the conventional wisdom of “alpha leadership” and teaches the reader to become a “passive leader”—a counterpart to the kind of horse other members of a herd choose to associate with and to follow. Applying Rashid’s principles and techniques helps cultivate horse personalities that are responsive and dependable regardless of the rider. Reliving Rashid’s experiences with him, you will come to feel the same sort of compassion and appreciation for your horses that you do for the people in your life. This new edition features added introductory notes for each chapter that contribute to a more complete understanding of Rashid’s methods and philosophy.

دانلود ایبوک اسب ها هرگز دروغ نمی گویند قلب رهبری منفعل

در «اسب‌ها هرگز دروغ نمی‌گویند»، مارک رشید، مربی مشهور اسب، حکمت مرسوم «رهبری آلفا» را به چالش می‌کشد و به خواننده می‌آموزد که به یک «رهبر منفعل» تبدیل شود – همتای اسبی که دیگر اعضای گله انتخاب می‌کنند تا با آن ارتباط برقرار کنند و از آن پیروی کنند. . به کارگیری اصول و تکنیک های رشید به پرورش شخصیت های اسب کمک می کند که بدون توجه به سوارکار، پاسخگو و قابل اعتماد باشند. با احیای تجربیات رشید با او، همان حس شفقت و قدردانی را نسبت به اسب های خود خواهید داشت که برای افراد زندگی خود احساس می کنید. این نسخه جدید دارای یادداشت های مقدماتی برای هر فصل است که به درک کامل تری از روش ها و فلسفه رشید کمک می کند.

دکمه بازگشت به بالا