دانلود کتاب IMAT Preparation for General Knowledge

خرید ایبوک IMAT Preparation for General Knowledge

برای دانلود ایبوک IMAT Preparation for General Knowledge و خرید کتاب آمادگی IMAT برای دانش عمومی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub و azw و به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک IMAT Preparation for General Knowledge

 

دانلود کتاب IMAT Preparation for General Knowledge دانلود ایبوک آمادگی IMAT برای دانش عمومی ‎ 978-8777043086
دانلود کتاب IMAT Preparation for General Knowledge دانلود ایبوک آمادگی IMAT برای دانش عمومی ‎ 978-8777043086

IMAT Preparation for General Knowledge
by Martina Křížová (Author)

  • ISBN-10 ‏ : ‎ 8777043081
    ISBN-13 ‏ : ‎ 978-8777043086
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب IMAT Preparation for General Knowledge

 

دانلود رایگان کتاب IMAT Preparation for General Knowledge

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب IMAT Preparation for General Knowledge

This book is made to prepare you for the section General Knowledge in the IMAT which takes 10 out of 60 questions. It is offering you to learn and practise questions from 12 sections, such as International Relations, Politics, Geography or Italian culture.

📍Book Structure: To prepare you as best as possible for the exam, the book is structured to give you immediate feedback to your knowledge. The book offers to test yourself in multiple-choice questions and gives you the answer on the next page. This allows you the quickest learning of new knowledge.

📍IMAT (International Medical Admission Test) is the admission test for all future doctors applying for English Medical Curriculum around the Italy. The is taken once per years offering international students to start their Master degree (single 6-year course) in Medicine and Surgery. The test composts of 4 categories: Logical Reasoning and General Knowledge (22 questions), Biology, Chemistry, Physics and Math (38 questions).

📍12 Sections: International relations, Politics, Geography, History, Italian culture, Modern cultures & Languages, Art, Nobel Prize, Math, Physic, Astronomy and Economics, Literature, Movies, and Music.

دانلود ایبوک آمادگی IMAT برای دانش عمومی

این کتاب برای آماده کردن شما برای بخش دانش عمومی در IMAT ساخته شده است که 10 سوال از 60 سوال را می گیرد. این به شما پیشنهاد می دهد تا سوالات 12 بخش مانند روابط بین الملل، سیاست، جغرافیا یا فرهنگ ایتالیا را یاد بگیرید و تمرین کنید.

📍ساختار کتاب: برای اینکه شما را به بهترین شکل ممکن برای امتحان آماده کند، ساختار کتاب به گونه ای طراحی شده است که فوراً به دانش شما بازخورد بدهد. این کتاب پیشنهاد می‌کند خود را در سؤالات چند گزینه‌ای محک بزنید و پاسخ آن را در صفحه بعد به شما می‌دهد. این به شما امکان می دهد تا سریع ترین دانش جدید را یاد بگیرید.

📍IMAT (آزمون پذیرش پزشکی بین المللی) آزمون پذیرش برای تمام پزشکان آینده است که برای برنامه درسی پزشکی انگلیسی در سراسر ایتالیا اقدام می کنند. این یک بار در سال انجام می شود و به دانشجویان بین المللی پیشنهاد می دهد تا مدرک کارشناسی ارشد خود را (یک دوره 6 ساله) در پزشکی و جراحی شروع کنند. تست کمپوست در 4 دسته: استدلال منطقی و دانش عمومی (22 سوال)، زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی (38 سوال).

📍12 بخش: روابط بین الملل، سیاست، جغرافیا، تاریخ، فرهنگ ایتالیا، فرهنگ ها و زبان های مدرن، هنر، جایزه نوبل، ریاضی، فیزیک، نجوم و اقتصاد، ادبیات، فیلم و موسیقی.

دکمه بازگشت به بالا