دانلود کتاب Language Policy and Language Acquisition Planning

خرید ایبوک Language Policy and Language Acquisition Planning

برای دانلود ایبوک Language Policy and Language Acquisition Planning و خرید کتاب خط مشی زبان و برنامه ریزی فراگیری زبان روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت pdf اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Humana دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Language Policy and Language Acquisition Planning

ایبوک Language Policy and Language Acquisition Planning خرید کتاب خط مشی زبان و برنامه ریزی فراگیری زبان
ایبوک Language Policy and Language Acquisition Planning خرید کتاب خط مشی زبان و برنامه ریزی فراگیری زبان
Language Policy and Language Acquisition Planning (Language Policy, 15) 1st ed. 2018 Edition
by Maarja Siiner (Editor), Francis M. Hult (Editor), Tanja Kupisch (Editor)
ISBN-10 ‏ : ‎ 3319759620
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-3319759623
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Language Policy and Language Acquisition Planning

دانلود رایگان کتاب Language Policy and Language Acquisition Planning

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Language Policy and Language Acquisition Planning

In the sociopolitics of language, sometimes yesterday’s solution is tomorrow’s problem.  This volume examines the evolving nature of language acquisition planning through a collection of papers that consider how decisions about language learning and teaching are mediated by a confluence of psychological, ideological, and historical forces.  The first two parts of the volume feature empirical studies of formal and informal education across the lifespan and around the globe.  Case studies map the agents, resources, and attitudes needed for creating moments and spaces for language learning that may, at times, collide with wider beliefs and policies that privilege some languages over others.  The third part of the volume is devoted to conceptual contributions that take up theoretical issues related to epistemological and conceptual challenges for language acquisition planning.  These contributions reflect on the full spectrum of social and cognitive factors that intersect with the planning of language teaching and learning including ethnic and racial power relations, historically situated political systems, language ideologies, community language socialization, relationships among stakeholders in communities and schools, interpersonal interaction, and intrapersonal development.  In all, the volume demonstrates the multifaceted and socially situated nature of language acquisition planning.

دانلود ایبوک خط مشی زبان و برنامه ریزی فراگیری زبان

در سیاست اجتماعی زبان، گاهی راه حل دیروز، مشکل فردا است. این جلد ماهیت در حال تکامل برنامه‌ریزی اکتساب زبان را از طریق مجموعه‌ای از مقالات بررسی می‌کند که چگونگی تصمیم‌گیری در مورد یادگیری و آموزش زبان توسط ترکیبی از نیروهای روان‌شناختی، ایدئولوژیکی و تاریخی را بررسی می‌کند. دو بخش اول این جلد شامل مطالعات تجربی آموزش رسمی و غیررسمی در طول عمر و در سراسر جهان است. مطالعات موردی عوامل، منابع و نگرش‌های مورد نیاز برای ایجاد لحظات و فضاهایی برای یادگیری زبان را ترسیم می‌کنند که ممکن است گاهی با باورها و سیاست‌های گسترده‌تری که برخی از زبان‌ها را بر زبان‌های دیگر برتری می‌دهند، برخورد کند. بخش سوم این جلد به مشارکت‌های مفهومی اختصاص دارد که موضوعات نظری مرتبط با چالش‌های معرفت‌شناختی و مفهومی برای برنامه‌ریزی اکتساب زبان را در بر می‌گیرد. این مشارکت‌ها بر طیف کاملی از عوامل اجتماعی و شناختی منعکس می‌شوند که با برنامه‌ریزی آموزش و یادگیری زبان تلاقی می‌کنند، از جمله روابط قومی و نژادی، نظام‌های سیاسی موقعیت تاریخی، ایدئولوژی‌های زبانی، اجتماعی شدن زبان جامعه، روابط بین سهامداران در جوامع و مدارس، روابط بین‌فردی. تعامل و رشد درون فردی در مجموع، این حجم ماهیت چندوجهی و موقعیت اجتماعی برنامه ریزی اکتساب زبان را نشان می دهد.

دکمه بازگشت به بالا