دانلود کتاب LYMPHOMAS OncologyPRO

خرید ایبوک LYMPHOMAS OncologyPRO

برای دانلود کتاب LYMPHOMAS OncologyPRO بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب LYMPHOMAS OncologyPRO ایمیل می شود. ایبوک در فرمت PDF اورجینال ارسال می شود.
 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک LYMPHOMAS OncologyPRO دانلود کتاب LYMPHOMAS انکولوژی PRO
خرید ایبوک LYMPHOMAS OncologyPRO دانلود کتاب LYMPHOMAS انکولوژی PRO

LYMPHOMAS: ESSENTIALS FOR CLINICIANS

لینک ایبوک از سایت esmo :

https://oncologypro.esmo.org/education-library/essentials-for-clinicians/lymphomas

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک LYMPHOMAS OncologyPRO

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

درباره کتاب LYMPHOMAS OncologyPRO

‘Lymphomas’ is one of the most feared subjects for medical students and training doctors sitting an exam. It is frequently regarded as a difficult one, highly complicated, continuously changing, and almost reserved for experts. The aim of this web section is to transform learning on lymphomas into an easy and enjoyable experience by using a very visual and didactic format, with plenty of images, succinct comments, and revision questions. It is mainly addressed to junior doctors taking their first steps in this field or preparing for their exams, but it is also suitable for general oncologists or haematologists who are not lymphoma specialists but want to keep updated on this topic and to enjoy it while doing so.

دانلود کتاب LYMPHOMAS انکولوژی PRO

“لنفوم” یکی از ترسناک ترین موضوعات برای دانشجویان پزشکی و پزشکان آموزش در امتحان است. این اغلب به عنوان یک مشکل دشوار ، بسیار پیچیده ، مداوم در حال تغییر و تقریبا برای متخصصان در نظر گرفته می شود. هدف از این بخش وب تبدیل یادگیری در مورد لنفومها به یک تجربه آسان و لذت بخش با استفاده از یک قالب بسیار بصری و didactic ، با تصاویر فراوان ، نظرات موجز و سؤالات مربوط به تجدید نظر است. این موضوع عمدتاً به پزشكان جوان ارجاع می شود كه در این زمینه اولین قدم خود را می گذرانند یا برای امتحانات خود آماده می شوند ، اما برای آنكولوژیست های عمومی یا هماتولوژیست هایی كه متخصص لنفوم نیستند نیز مناسب است اما می خواهند در این موضوع به روز شوند و از انجام آن لذت ببرند. .

دکمه بازگشت به بالا