دانلود کتاب Maisy Goes on a Plane A Maisy First Experiences Book

خرید ایبوک Maisy Goes on a Plane A Maisy First Experiences Book

برای دانلود کتاب Maisy Goes on a Plane A Maisy First Experiences Book و خرید ایبوک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت azw به همراه پی دی اف تبدیلی و به زبان انگلیسی پس از واریز ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Candlewick Reprint edition دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب AMaisy Goes on a Plane A Maisy First Experiences Book دانلود ایبوک مزیز اولین کتاب در صفحه یک ماین می رود ISBN-13: 978-0763697914
دانلود کتاب AMaisy Goes on a Plane A Maisy First Experiences Book دانلود ایبوک مزیز اولین کتاب در صفحه یک ماین می رود ISBN-13: 978-0763697914
Maisy Goes on a Plane: A Maisy First Experiences Book Paperback – October 10, 2017
by Lucy Cousins  (Author, Illustrator)

Age Range: 2 – 5 years

Grade Level: Preschool – Kindergarten

Series: Maisy

Paperback: 32 pages
Publisher: Candlewick; Reprint edition (October 10, 2017)
Language: English
ISBN-10: 0763697915
ISBN-13: 978-0763697914

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب Maisy Goes on a Plane A Maisy First Experiences Book از سایت Amazon.org :

 

دانلود رایگان کتاب Maisy Goes on a Plane A Maisy First Experiences Book

برای اطمینان از کیفیت کتاب آموزش زبان انگلیسی

برای کودکان ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Maisy Goes on a Plane A Maisy First Experiences Book

Maisy is going to visit her friend Ella, and she is taking a plane to get there. She’s very excited! Join the mouse as she checks in at the airport, finds her seat (by the window!) and makes some new friends on her flight. From the whoosh at takeoff to waiting in line for the bathroom, from buckling seat belts to arriving in a whole new wonderful place, flying is more fun with a friend like Maisy on board.

 

دانلود ایبوک مزیز اولین کتاب در صفحه یک ماین می رود

مزی قصد دارد به دیدار دوستش الا ، رفته و برای رسیدن به آنجا هواپیما را سوار کند. او بسیار هیجان زده است! وقتی در فرودگاه چک می کند ، به ماوس بپیوندید ، صندلی خود را پیدا کنید (کنار پنجره!) و دوستان جدیدی را در پرواز خود ایجاد می کنید. از آنجایی که در هنگام برخاستن و انتظار در انتظار حمام ، از کمربندهای کمربند ایمنی گرفته تا رسیدن به مکانی کاملاً جدید و جدید ، پرواز با یک دوست مانند مزی در هیئت مدیره سرگرم کننده تر است.

دکمه بازگشت به بالا