دانلود کتاب Miriam Toews Fight Night

خرید ایبوک Miriam Toews Fight Night

برای دانلود ایبوک Miriam Toews Fight Night و خرید کتاب شب مبارزه میریام تووز بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub و به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Miriam Toews Fight Night

 

دانلود کتاب Miriam Toews Fight Night دانلود ایبوک شب مبارزه میریام تووز 9781635578171
دانلود کتاب Miriam Toews Fight Night دانلود ایبوک شب مبارزه میریام تووز 9781635578171

 Fight Night Hardcover – October 5, 2021
by Miriam Toews (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 1635578175
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1635578171

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Miriam Toews Fight Night

 

دانلود رایگان کتاب Miriam Toews Fight Night

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

English | 2021 | ISBN: 1635578175 | 272 pages | EPUB | 0.62 MB

دانلود کتاب Miriam Toews Fight Night

“You’re a small thing,” Grandma writes, “and you must learn to fight.” Swiv’s Grandma, Elvira, has been fighting all her life. From her upbringing in a strict religious community, she has fought those who wanted to take away her joy, her independence, and her spirit. She has fought to make peace with her loved ones when they have chosen to leave her. And now, even as her health fails, Grandma is fighting for her family: for her daughter, partnerless and in the third term of a pregnancy; and for her granddaughter Swiv, a spirited nine-year-old who has been suspended from school. Cramped together in their Toronto home, on the precipice of extraordinary change, Grandma and Swiv undertake a vital new project, setting out to explain their lives in letters they will never send.

دانلود ایبوک شب مبارزه میریام تووز

مادربزرگ می نویسد: “تو چیز کوچکی هستی، و باید جنگیدن را یاد بگیری.” مادربزرگ سویو، الویرا، تمام زندگی خود را درگیر جنگ کرده است. او از زمان تربیت در یک جامعه مذهبی سختگیرانه، با کسانی که می خواستند شادی، استقلال و روحیه او را از او بگیرند، جنگیده است. او برای برقراری صلح با عزیزانش جنگیده است، زمانی که آنها تصمیم گرفته اند او را ترک کنند. و حالا، حتی در شرایطی که سلامتی اش از بین رفته، مادربزرگ برای خانواده اش می جنگد: برای دخترش، بدون شریک زندگی و در ترم سوم بارداری. و برای نوه اش سوئیو، یک دختر نه ساله با روحیه که از مدرسه به حالت تعلیق درآمده است. مادربزرگ و سویو که در خانه‌شان در تورنتو، در پرتگاه تغییرات خارق‌العاده تنگ شده‌اند، یک پروژه حیاتی جدید را انجام می‌دهند و قصد دارند زندگی خود را با نامه‌هایی که هرگز ارسال نخواهند کرد توضیح دهند.

دکمه بازگشت به بالا