دانلود کتاب Modern Methods for Robust Regression

خرید ایبوک Modern Methods for Robust Regression

برای دانلود کتاب Modern Methods for Robust Regression و خرید ایبوک  روشهای مدرن برای رگرسیون قوی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.  کتاب در قالب PDF فصل به فصل بلافاصله ارسال می شود. ایبوک امکان جستجو و کپي متن و همچنين ذخيره تصاوير دارد.


در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از انتشارات  SAGE Publications داشتید، کافیست مشخصات ایبوک درخواستی را برای ما ارسال کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Modern Methods for Robust Regression دانلود کتاب روشهای مدرن برای رگرسیون قوی ISBN-13: 978-1412940726 ISBN-10: 1412940729
خرید ایبوک Modern Methods for Robust Regression دانلود کتاب روشهای مدرن برای رگرسیون قوی ISBN-13: 978-1412940726 ISBN-10: 1412940729

Modern Methods for Robust Regression (Quantitative Applications in the Social Sciences) 1st Edition
by Robert Andersen (Author)

ISBN-13: 978-1412940726
ISBN-10: 1412940729

لینک کتاب Modern Methods for Robust Regression از امازون :

https://methods.sagepub.com/book/modern-methods-for-robust-regression

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Modern Methods for Robust Regression

برای اطمینان از کیفیت کتاب Modern Methods for Robust Regression ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 درباره کتاب Modern Methods for Robust Regression

Modern Methods for Robust Regression offers a brief but in-depth treatment of various methods for detecting and properly handling influential cases in regression analysis. This volume, geared toward both future and practicing social scientists, is unique in that it takes an applied approach and offers readers empirical examples to illustrate key concepts. It is ideal for readers who are interested in the issues related to outliers and influential cases.

Key Features

Defines key terms necessary to understanding the robustness of an estimator: Because they form the basis of robust regression techniques, the book also deals with various measures of location and scale.
Addresses the robustness of validity and efficiency: After having described the robustness of validity for an estimator, the author discusses its efficiency.
Focuses on the impact of outliers: The book compares the robustness of a wide variety of estimators that attempt to limit the influence of unusual observations.
Gives an overview of some traditional techniques: Both formal statistical tests and graphical methods detect influential cases in the general linear model.
Offers a Web appendix: This volume provides readers with the data and the R code for the examples used in the book.

Intended Audience

This is an excellent text for intermediate and advanced Quantitative Methods and Statistics courses offered at the graduate level across the social sciences.

دانلود کتاب روشهای مدرن برای رگرسیون قوی

روشهای مدرن برای رگرسیون قوی ، درمان مختصر اما عمیق روشهای مختلف را برای تشخیص و رسیدگی مناسب به موارد موثر در تحلیل رگرسیون ارائه می دهد. این جلد که هم برای دانشمندان علوم اجتماعی آینده و هم برای متخصصان این حوزه طراحی شده است ، از این جهت که رویکردی کاربردی دارد و برای نشان دادن مفاهیم کلیدی نمونه های تجربی را به خوانندگان ارائه می دهد ، منحصر به فرد است. این کتاب برای خوانندگانی که به مسائل مربوط به موارد دور افتاده و موارد تأثیرگذار علاقه دارند ایده آل است.

ویژگی های کلیدی

اصطلاحات کلیدی لازم برای درک استحکام برآورد کننده را تعریف می کند: از آنجا که آنها اساس تکنیک های رگرسیون قوی را تشکیل می دهند ، کتاب همچنین به معیارهای مختلف مکان و مقیاس می پردازد.
پرداختن به استحکام اعتبار و کارآیی: پس از توصیف استحکام اعتبار برای یک برآورد کننده ، نویسنده درباره کارآیی آن بحث می کند.
تمرکز بر روی تاثیرات بیرونی: این کتاب استحکام طیف گسترده ای از برآوردگران را مقایسه می کند که سعی می کنند تأثیر مشاهدات غیر معمول را محدود کنند.
مروری بر برخی از تکنیک های سنتی: هر دو آزمون آماری رسمی و روش های گرافیکی موارد مentialثر در مدل خطی کلی را تشخیص می دهند.
پیوست وب را ارائه می دهد: این جلد داده ها و کد R نمونه های مورد استفاده در کتاب را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.
مخاطب مورد نظر

این یک متن عالی برای دوره های روشهای کمی و آمار کمی و پیشرفته است که در سطح کارشناسی ارشد در سراسر علوم اجتماعی ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا