دانلود کتاب Norton Shakespeare

خرید ایبوک Norton Shakespeare

برای دانلود Orginal PDF کتاب Norton Shakespeare نسخه سوم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود Orginal PDF کتاب Norton Shakespeare خرید ایبوک نورتون شکسپیر ISBN: 978039326957-4
دانلود Orginal PDF کتاب Norton Shakespeare خرید ایبوک نورتون شکسپیر ISBN: 978039326957-4

Norton Shakespeare 3E International Student Edition
Stephen Greenblatt

ISBN: 978-0-393-26957-4

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 35$

https://www.wiley.com/en-au/Norton+Shakespeare+3E+International+Student+Edition-p-9780393269574

https://www.worldcat.org/title/norton-shakespeare/oclc/1222325404

دانلود رایگان ایبوک Norton Shakespeare 3E International Student

برای اطمینان از کیفیت کتاب نورتون ، چند صفحه ابتدایی Norton Shakespeare بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره کتاب Norton Shakespeare Third Edition

The Norton Shakespeare brings to readers a meticulously edited new text that reflects current textual-editing scholarship and introduces innovative teaching features. The print and digital bundle offers students a great reading experience in two ways—a printed volume for their lifetime library and a digital edition ideal for in-class use. Every play introduction, note, gloss and bibliography has been reconsidered in light of reviewers’ suggestions, and new textual introductions and performance notes reflect the extensive new scholarship in these fields.

دانلود کتاب نورتون شکسپیر

نورتون شکسپیر یک متن جدید با دقت ویرایش شده را برای خوانندگان به ارمغان می آورد که منعکس کننده بورسیه فعلی ویرایش متنی است و ویژگی های آموزشی نوآورانه را معرفی می کند. بسته چاپی و دیجیتالی از دو جهت یک تجربه کتاب خوانی عالی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد-یک حجم چاپی برای کتابخانه مادام العمر آنها و یک نسخه دیجیتال ایده آل برای استفاده در کلاس. هر مقدمه ، یادداشت ، جلد و کتابشناسی با توجه به پیشنهادات داوران مورد تجدید نظر قرار گرفته است و مقدمه های متنی جدید و یادداشت های اجرایی نشان دهنده دانش جدید گسترده در این زمینه ها است.

دکمه بازگشت به بالا