دانلود کتاب Obstetrics Diagnostic Imaging 3rd Edition

خرید ایبوک Obstetrics Diagnostic Imaging 3rd Edition

برای دانلود ایبوک Obstetrics Diagnostic Imaging 3rd Edition و خرید کتاب نسخه سوم تصویربرداری تشخیصی زنان و زایمان بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. ایبوک فورا پس از پرداخت ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Elsevier دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Obstetrics Diagnostic Imaging 3rd Edition

دانلود کتاب Obstetrics Diagnostic Imaging 3rd Edition دانلود ایبوک نسخه سوم تصویربرداری تشخیصی زنان و زایمان
دانلود کتاب Obstetrics Diagnostic Imaging 3rd Edition دانلود ایبوک نسخه سوم تصویربرداری تشخیصی زنان و زایمان

Diagnostic Imaging: Obstetrics E-Book 3rd Edition, Kindle Edition
by Paula J. Woodward (Author), Anne Kennedy (Author), Roya Sohaey (Author)

ISBN-13: 978-0323392563
ISBN-10: 0323392563

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Obstetrics Diagnostic Imaging 3rd Edition

دانلود رایگان کتاب Obstetrics Diagnostic Imaging 3rd Edition

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Obstetrics Diagnostic Imaging 3rd Edition

Psychiatry Morning Report: Beyond the Pearls is a case-based reference that covers the key material included on the USMLE Step 2 and Step 3, as well as the psychiatry clerkship. Focusing on the practical information you need to know, it teaches how to analyze a clinical vignette in the style of a morning report conference, sharpening your clinical decision-making skills and helping you formulate an evidence-based approach to realistic patient scenarios.

Each case has been carefully chosen and covers scenarios and questions frequently encountered on the USMLE/psychiatry boards, shelf exams, and clinical practice, integrating both basic science and clinical pearls.

“Beyond the Pearls” tips and secrets (all evidence-based with references) provide deep coverage of core material.

“Morning Report”/”Grand Rounds” format begins with the chief complaints to the labs, relevant images, and includes a “pearl” at the end of the case. Questions are placed throughout the case to mimic practical decision making both in the hospital and on the board exam.

Introductory chapters discuss practical psychiatry skills for daily functioning including taking a history, presenting and writing a note, briefly reviewing psychopharmacology, and ethical considerations.
Written and edited by experienced teachers and clinicians; each case has been reviewed by board certified attending/practicing physicians.

دانلود ایبوک نسخه سوم تصویربرداری تشخیصی زنان و زایمان

گزارش روانپزشکی صبح: فراتر از مروارید یک مرجع مبتنی بر مورد است که مطالب اصلی موجود در مرحله USMLE مرحله 2 و مرحله 3 و همچنین کارمندان روانپزشکی را پوشش می دهد. با تمرکز بر روی اطلاعات عملی لازم برای دانستن ، به شما می آموزد که چگونه یک ویترین بالینی را به سبک کنفرانس گزارش صبح تجزیه و تحلیل کنید ، مهارت های تصمیم گیری بالینی خود را تیز کنید و به شما کمک کند تا یک رویکرد مبتنی بر شواهد برای سناریوهای واقعی بیمار تدوین کنید.

هر مورد با دقت انتخاب شده است و سناریوها و س questionsالاتی را که غالباً در تابلوهای روانپزشکی USMLE / امتحانات قفسه و عمل بالینی مشاهده می شود ، شامل می شود ، هم علوم پایه و هم مرواریدهای بالینی را در بر می گیرد.
نکات و اسرار “فراتر از مرواریدها” (همه مبتنی بر شواهد همراه با منابع) پوشش عمیقی از مواد اصلی را فراهم می کند.
قالب “گزارش صبح” / “Grand Rounds” با شکایت اصلی به آزمایشگاه ها ، تصاویر مربوطه آغاز می شود و شامل یک “مروارید” در پایان پرونده است. سوالات در کل پرونده برای تقلید از تصمیم گیری عملی هم در بیمارستان و هم در آزمون هیئت مدیره مطرح می شود.
در فصل های مقدماتی مهارت های عملی روانپزشکی برای عملکرد روزمره از جمله شرح حال ، ارائه و نوشتن یادداشت ، مرور مختصر روانپزشکی و ملاحظات اخلاقی مورد بحث قرار می گیرد.
نوشته و ویرایش شده توسط معلمین و پزشکان مجرب هر مورد توسط پزشکان معتبر / پزشکان فعال مورد بررسی قرار گرفته است.

 

دکمه بازگشت به بالا