دانلود کتاب Periodontics The Complete Summary

خرید ایبوک Periodontics The Complete Summary

برای دانلود ایبوک Periodontics The Complete Summary و خرید کتاب پریودنتیکس خلاصه کامل بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF با کیفیت بالا و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Quintessence دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از اشپرینگر یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Periodontics The Complete Summary

ایبوک Periodontics The Complete Summary خرید کتاب پریودنتیکس خلاصه کامل ISBN-13: 978-0867159608 ISBN-10: 086715960X
ایبوک Periodontics The Complete Summary خرید کتاب پریودنتیکس خلاصه کامل ISBN-13: 978-0867159608 ISBN-10: 086715960X
Periodontics: The Complete Summary 1st Edition, Kindle Edition
by Fernando Suarez (Author)

ISBN-13: 978-0867159608
ISBN-10: 086715960X

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

ادرس اینترنتی کتاب Periodontics The Complete Summary

دانلود رایگان کتاب Periodontics The Complete Summary

برای اطمینان از کیفیت ایبوک، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Periodontics The Complete Summary

This expansive textbook covers a broad range of topics to prepare aspiring periodontists for exams as well as serving as a guide or reference for more senior practitioners. Concepts are explained in language simple enough for students but technical enough to communicate the important points and subtleties of the topic. Over 100 vocabulary words are clearly defined and explained in context to facilitate understanding of the material, and the text is accompanied by a great variety of tables, diagrams, and illustrations to allow readers to visualize the area and provide additional context for the information. The textbook begins with a basic overview of periodontal anatomy, then leads the reader through the process of diagnosis, identifying different diseases and potential risks before obtaining a prognosis and creating a treatment plan. This is followed by over a dozen chapters on various treatment methods from SRP to complex surgery and then maintenance. The book concludes with additional concepts important for young dentists to know, including an overview of relevant medications as well as abnormalities and emergencies that may be encountered in daily practice. Nothing is left out in this handy study guide, and both current students and recent graduates will find it invaluable in beginning their careers.

خرید کتاب پریودنتیکس خلاصه کامل

این کتاب درسی طیف وسیعی از موضوعات را برای آماده سازی پریودنتیست های مشتاق برای امتحانات و همچنین به عنوان راهنما یا مرجع برای پزشکان ارشد تر پوشش می دهد. مفاهیم به زبان ساده برای دانش آموزان توضیح داده شده اند اما به اندازه کافی فنی هستند تا نکات مهم و ظریف موضوع را بیان کنند. برای تسهیل درک مطالب ، بیش از 100 کلمه واژگان به وضوح در زمینه تعریف شده و توضیح داده شده است ، و متن با تنوع زیادی از جداول ، نمودارها و تصاویر همراه شده است تا به خوانندگان امکان تجسم منطقه و فراهم آوردن زمینه اضافی برای اطلاعات را بدهد. کتاب درسی با یک مرور کلی از آناتومی پریودنتال شروع می شود ، سپس خواننده را در مراحل تشخیص ، شناسایی بیماری های مختلف و خطرات احتمالی قبل از به دست آوردن پیش آگهی و ایجاد یک برنامه درمانی ، راهنمایی می کند. پس از آن بیش از دوازده فصل در مورد روشهای مختلف درمان از SRP تا جراحی پیچیده و سپس نگهداری دنبال می شود. این کتاب با مفاهیم اضافی مهم برای دندانپزشکان جوان ، از جمله مرور کلی داروهای مربوطه و همچنین ناهنجاری ها و شرایط اضطراری که ممکن است در تمرینات روزانه با آن روبرو شوید ، به پایان می رسد. در این راهنمای مطالعه مفید چیزی باقی نمانده است و هم دانش آموزان فعلی و هم فارغ التحصیلان اخیر آن را در شروع حرفه خود ارزشمند خواهند دانست..

دکمه بازگشت به بالا