دانلود کتاب Principles of turbomachinery in air-breathing engines

خرید ایبوک Principles of turbomachinery in air-breathing engines

برای دانلود ایبوک Principles of turbomachinery in air-breathing engines و خرید کتاب اصول توربوماشین در موتورهای تنفس هوا بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF کلیه فصول و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. دقت شود این ایبوک از سایت cambridge دریافت شده و با نسخه های ناقص رایگان روی اینترنت، فرق دارد. محتوا و جداول ایبوک کامل است.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Cambridge University Press دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Principles of turbomachinery in air-breathing engines

دانلود کتاب Principles of turbomachinery in air-breathing engines دانلود ایبوک اصول توربوماشین در موتورهای تنفس هوا
دانلود کتاب Principles of turbomachinery in air-breathing engines دانلود ایبوک اصول توربوماشین در موتورهای تنفس هوا

Principles of Turbomachinery in Air-Breathing Engines (Cambridge Aerospace Series, Series Number 18) Reprint Edition
by Erian A. Baskharone  (Author)

ISBN-13: 978-1107417403
ISBN-10: 1107417406
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Principles of turbomachinery in air-breathing engines

https://www.cambridge.org/core/books/principles-of-turbomachinery-in-airbreathing-engines/08069375E340F27DA1C2651D9B7F3AEF

https://www.worldcat.org/title/principles-of-turbomachinery-in-air-breathing-engines/oclc/1057552465

دانلود رایگان کتاب Principles of turbomachinery in air-breathing engines

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Principles of turbomachinery in air-breathing engines

This book begins with a review of basic thermodynamics and fluid mechanics principles to motive their application to aerothermodynamics and real-life design issues. The approach is ideal for the reader who will face practical situations and design decisions in the gas turbine industry. Among its features are an emphasis on the role of entropy in assessing machine performance, a timely review of flow structures, revisiting the subsonic and supersonic De Laval nozzle as it applies to bladed turbomachinery components, and an applied review of boundary layer principles. The book highlights the importance of invariant properties across a turbomachinery component in carrying out real computational tasks.

دانلود ایبوک اصول توربوماشین در موتورهای تنفس هوا

این کتاب با مروری بر اصول پایه ترمودینامیک و مکانیک سیالات آغاز می شود تا انگیزه استفاده از آنها در آیروترمودینامیک و مسائل طراحی واقعی باشد. این رویکرد برای خواننده ای ایده آل است که با موقعیت های عملی و تصمیمات طراحی در صنعت توربین گاز مواجه می شود. از جمله ویژگی های آن تاکید بر نقش آنتروپی در ارزیابی عملکرد ماشین، بررسی به موقع ساختارهای جریان، بازبینی نازل De Laval مافوق صوت و مافوق صوت همانطور که برای اجزای توربوماشین آلات پره ای اعمال می شود، و بررسی کاربردی اصول لایه مرزی است. این کتاب بر اهمیت ویژگی‌های ثابت در یک جزء توربوماشین در انجام وظایف محاسباتی واقعی تأکید می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا