دانلود کتاب Retailing Management 11th Edition

خرید ایبوک Retailing Management 11th Edition

برای دانلود ایبوک Retailing Management 11th Edition و خرید کتاب مدیریت خرده فروشی نسخه یازدهم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF Original ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات McGraw Hill دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Retailing Management 11th Edition

دانلود کتاب Retailing Management 11th Edition دانلود ایبوک مدیریت خرده فروشی نسخه یازدهم دانلود 9781264157440
دانلود کتاب Retailing Management 11th Edition دانلود ایبوک مدیریت خرده فروشی نسخه یازدهم دانلود 9781264157440

Retailing Management 11th Edition
by Michael Levy (Author), Barton Weitz (Author), Dhruv Grewal (Author)

ISBN-13: 978-1264157440
ISBN-10: 1264157444

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Retailing Management 11th Edition

 

دانلود رایگان کتاب Retailing Management 11th Edition

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Retailing Management 11th Edition

Retailing Management, 11th Edition, highlights the many ways the retail industry has transformed and evolved over the past several years. In keeping with market-leading tradition, the eleventh edition, focuses on key strategic issues with an emphasis on financial considerations and implementation through merchandise and store management. Strategic and tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling both merchandise and services.

دانلود ایبوک مدیریت خرده فروشی نسخه یازدهم

مدیریت خرده‌فروشی، ویرایش یازدهم، راه‌های بسیاری را که صنعت خرده‌فروشی طی چندین سال گذشته تغییر داده و تکامل یافته است، نشان می‌دهد. مطابق با سنت پیشرو بازار، ویرایش یازدهم، بر موضوعات استراتژیک کلیدی با تاکید بر ملاحظات مالی و اجرا از طریق مدیریت کالا و فروشگاه تمرکز دارد. مسائل استراتژیک و تاکتیکی برای طیف گسترده ای از خرده فروشان، اعم از بزرگ و کوچک، داخلی و بین المللی که هم کالا و هم خدمات را می فروشند، بررسی می شود.

دکمه بازگشت به بالا