دانلود کتاب SOLIDWORKS Exercises Learn by Practicing 3rd Edition

خرید ایبوک SOLIDWORKS Exercises Learn by Practicing 3rd Edition

برای دانلود ایبوک SOLIDWORKS Exercises Learn by Practicing 3rd Edition و خرید کتاب تمرینات SOLIDWORKS با تمرین ویرایش سوم بیاموزید بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت azw3 و epub به همراه pdf تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات ‎ CADArtifexدارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک SOLIDWORKS Exercises Learn by Practicing 3rd Edition

ایبوک SOLIDWORKS Exercises Learn by Practicing 3rd Edition خرید کتاب تمرینات SOLIDWORKS با تمرین ویرایش سوم بیاموزید
ایبوک SOLIDWORKS Exercises Learn by Practicing 3rd Edition خرید کتاب تمرینات SOLIDWORKS با تمرین ویرایش سوم بیاموزید
SOLIDWORKS Exercises – Learn by Practicing (3rd Edition): Supplemented with Video Instructions Kindle Edition
by CADArtifex  (Author), John Willis (Author), Sandeep Dogra (Author)
ISBN-13 ‏ : ‎ 979-8503116410
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب SOLIDWORKS Exercises Learn by Practicing 3rd Edition

https://www.cadartifex.com/exercises-books/solidworks-exercises-3-edition

دانلود رایگان کتاب SOLIDWORKS Exercises Learn by Practicing 3rd Edition

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب SOLIDWORKS Exercises Learn by Practicing 3rd Edition

SOLIDWORKS Exercises – Learn by Practicing (3rd Edition) book is designed to help engineers and designers interested in learning SOLIDWORKS by practicing 100 real-world mechanical models. This book does not simply provide step-by-step instructions to design 3D models, instead it is a practice book that challenges users to first analyze the drawings and then create the models using the powerful toolset of SOLIDWORKS. This approach helps users to enhance their design skills and take it to the next level. You can also access the video instrustion for creating each exercise of the book.

This book is written with a wide range of SOLIDWORKS users in mind, varying from beginners to advanced users. In addition to SOLIDWORKS, each exercise of this book can also be designed on any other CAD software such as CATIA, Creo Parametric, NX, Autodesk Inventor, and Solid Edge.

NOTE: The exercises/models available for download are created in SOLIDWORKS 2021 and cannot be opened in the lower version of SOLIDWORKS.

دانلود ایبوک تمرینات SOLIDWORKS با تمرین ویرایش سوم بیاموزید

تمرینات SOLIDWORKS – یادگیری با تمرین (ویرایش سوم) برای کمک به مهندسان و طراحان علاقه مند به یادگیری SOLIDWORKS با تمرین 100 مدل مکانیکی در دنیای واقعی طراحی شده است. این کتاب به سادگی دستورالعمل های گام به گام برای طراحی مدل های سه بعدی را ارائه نمی دهد ، در عوض یک کتاب عملی است که کاربران را به چالش می کشد تا ابتدا نقاشی ها را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با استفاده از مجموعه ابزار قدرتمند SOLIDWORKS مدل ها را ایجاد کنند. این رویکرد به کاربران کمک می کند مهارت های طراحی خود را بالا ببرند و آن را به سطح بعدی برسانند. برای ایجاد هر تمرین از کتاب می توانید به دستورالعمل ویدیویی نیز دسترسی پیدا کنید.

این کتاب با طیف وسیعی از کاربران SOLIDWORKS در ذهن تالیف شده است ، از مبتدی تا کاربر پیشرفته متفاوت است. علاوه بر SOLIDWORKS ، هر تمرین از این کتاب همچنین می تواند روی هر نرم افزار CAD دیگری مانند CATIA ، Creo Parametric ، NX ، Autodesk Inventor و Solid Edge طراحی شود.

توجه: تمرینات / مدل های موجود برای بارگیری در SOLIDWORKS 2021 ایجاد شده اند و نمی توان آنها را در نسخه پایین SOLIDWORKS باز کرد.

دکمه بازگشت به بالا