دانلود کتاب Speroff’s Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility 9th Edition

خرید ایبوک Speroff’s Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility, 9th Edition

برای دانلود نسخه نهم کتاب Speroff’s Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود بلافاصله بصورت اتوماتیک ایمیل می شود. این کتاب در فرمت کیندل Epub است که به همراه ان PDF تبدیل شده ان هم ارسال می شود. کیفیت کتاب اندوکرینولوژی و ناباروری اسپیروف 2019 مناسب است.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Speroff's Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility 9th Edition دانلود کتاب اندوکرینولوژی و ناباروری اسپیروف 2019 download
خرید ایبوک Speroff’s Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility 9th Edition دانلود کتاب اندوکرینولوژی و ناباروری اسپیروف 2019 download

Speroff’s Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility Ninth Edition
by Taylor MD, Hugh S (Author), Pal MD MBBS MRCOG MS, Lubna (Author), Sell MD, Emre (Author)

ISBN-13: 978-1451189766

ISBN-10: 1451189761

لینک کتاب از آمازون :

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Speroff’s Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility

برای اطمینان از کیفیت کتاب اندوکرینولوژی و ناباروری اسپیروف 2019 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

https://drive.google.com/file/d/1B2ixDMaAokHyYkE2inrS1TMiPvHxQ7SQ/view?usp=sharing

Download Ebook Speroff’s Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility
Series: Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility

Hardcover: 1487 pages
Publisher: LWW; Ninth edition (August 30, 2019)
Language: English
ISBN-10: 1451189761
ISBN-13: 978-1451189766

درباره کیندل Speroff’s Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility

One of the world’s most widely read gynecology texts for nearly 50 years, Speroff ’s Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility provides a complete explanation of the female endocrine system and offers practical guidance for evaluation and treatment of common disorders. In this fully revised ninth edition, the editorial and author team from Yale School of Medicine have assumed the reins of Dr. Speroff’s landmark work, retaining the clear, concise writing style and illustrations that clarify and explain complex concepts. This classic text remains indispensable for students, residents, and clinicians working in reproductive endocrinology and infertility, bringing readers up to date with recent advances that have occurred in this fast-changing field.

Download PDF Speroff’s Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility Ninth Edition
Wolters Kluwer

  • Remains the definitive text on reproductive endocrinology, offering authoritative coverage of reproductive physiology, clinical endocrinology, contraception, and infertility.
  • Contains two new chapters on transgender medicine and fertility preservation.
  • Features many full-color illustrations, algorithms, and tables throughout.
  • Retains Dr. Speroff’s clear, user-friendly writing style while ensuring content is up to date with today’s best clinical practices.

 

دانلود کتاب کتاب اندوکرینولوژی و ناباروری اسپیروف 2019

یکی از متون زنان و زایمان که تقریباً 50 سال است که به طور گسترده در جهان مورد مطالعه قرار گرفته است ، غدد درون ریز و نازایی زنان و زایمان کلینیکی Speroff توضیح کاملی در مورد سیستم غدد درون ریز زن ارائه می دهد و راهنمایی های عملی را برای ارزیابی و درمان اختلالات شایع ارائه می دهد. در این ویرایش نهم به طور کامل اصلاح شده ، تیم تحریریه و نویسنده از دانشکده پزشکی ییل دست به دست هم داده است که اثر برجسته دکتر Speroff را حفظ کرده و شیوه نوشتن واضح و مختصر و تصویرگری را که روشن و توضیح مفاهیم پیچیده است ، به عهده گرفته اند. این متن کلاسیک برای دانش آموزان ، ساکنان و پزشکان شاغل در غدد درون ریز تولید مثل و ناباروری ضروری است و خوانندگان را با پیشرفت های اخیر که در این زمینه با سرعت زیاد اتفاق افتاده است به روز می کند.

متن قطعی در مورد غدد درون ریز تولید مثل را ارائه می دهد ، و این امکان را برای شما فراهم می کند که معتبر از فیزیولوژی تولید مثل ، غدد درون ریز بالینی ، پیشگیری از بارداری و ناباروری باشد.
شامل دو فصل جدید در مورد داروهای ترنسند و حفظ باروری است.
دارای بسیاری از تصاویر ، الگوریتم ها و جداول تمام رنگی در تمام طول است.
شیوه نوشتن واضح و کاربرپسند دکتر Speroff را حفظ می کند و ضمن اطمینان از به روز بودن مطالب با بهترین روشهای بالینی امروز.

 

دکمه بازگشت به بالا