دانلود کتاب Sticks از Diane Alber

خرید ایبوک Sticks

برای دانلود کتاب Sticks و خرید ایبوک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت epub به همراه پی دی اف تبدیلی و به زبان انگلیسی پس از واریز ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Diane Alber Art دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Sticks دانلود ایبوک چوب ISBN-10: 1732934614ISBN-13: 978-1732934610 Publisher: Diane Alber Art LLC (May 3, 2019)
دانلود کتاب Sticks دانلود ایبوک چوب ISBN-10: 1732934614ISBN-13: 978-1732934610 Publisher: Diane Alber Art LLC (May 3, 2019)
Sticks Kindle Edition
by Diane Alber  (Author)

Hardcover
Publisher: Diane Alber Art LLC (May 3, 2019)
Language: English
ISBN-10: 1732934614
ISBN-13: 978-1732934610

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب Sticks از سایت Amazon.org :

 

دانلود رایگان کتاب Sticks

برای اطمینان از کیفیت کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Sticks

A heartwarming story about finding your place in the world. Sticks is about a Popsicle that accidentally melts and becomes just a plain stick. He has a hard time adjusting to his new normal but with the help of some new friends (who happen to be sticks too) he realizes that everything happened for a reason and that melting was part of his journey.

Sticks is a story that almost anyone can relate to. It’s about finding yourself in a situation that didn’t turn out like you expected and having your friends and family help you find he courage to pick yourself back up and persevere.

دانلود ایبوک چوب

داستانی دلچسب در مورد پیدا کردن جایگاه خود در جهان. Sticks مربوط به Popsicle است که به طور تصادفی ذوب می شود و فقط به یک چوب ساده تبدیل می شود. او کار سختی را با شرایط عادی جدید خود تنظیم می کند اما با کمک برخی از دوستان جدید (که احتمالاً چوب هم هستند) می فهمد که همه چیز به یک دلیل اتفاق افتاده است و ذوب شدن بخشی از سفر او بوده است.

Sticks داستانی است که تقریباً هر کسی می تواند با آن ارتباط برقرار کند. این در مورد پیدا کردن خود در شرایطی است که آنطور که انتظار دارید معلوم نشود و داشتن دوستان و خانواده به شما کمک می کند تا شجاعت خود را برای انتخاب خود و استقامت پیدا کنید.

دکمه بازگشت به بالا