دانلود کتاب Strategic Issues Management Organizations and Public Policy Challenges

خرید ایبوک Strategic Issues Management Organizations and Public Policy Challenges

برای دانلود ایبوک Strategic Issues Management Organizations and Public Policy Challenges و خرید کتاب سازمان های مدیریت مسائل استراتژیک و چالش های سیاست عمومی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Strategic Issues Management Organizations and Public Policy Challenges

دانلود کتاب Strategic Issues Management Organizations and Public Policy Challenges دانلود ایبوک سازمان های مدیریت مسائل استراتژیک
دانلود کتاب Strategic Issues Management Organizations and Public Policy Challenges دانلود ایبوک سازمان های مدیریت مسائل استراتژیک

Strategic Issues Management: Organizations and Public Policy Challenges 2nd Edición, Edición Kindle
de Robert L. Heath  (Author), Michael J. Palenchar (Author)

ISBN-13: 978-1412952101
ISBN-10: 1412952107

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 20$

ادرس اینترنتی کتاب Strategic Issues Management Organizations and Public Policy Challenges

 

دانلود رایگان کتاب Strategic Issues Management Organizations and Public Policy Challenges

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Strategic Issues Management Organizations and Public Policy Challenges

Strategic Issues Management explores the strategic planning options that organizations can employ to address crucial public policy issues, engage in collaborative decision making, get the organization′s “house” in order, engage in tough defense and smart offense, and monitor opinion changes that affect public policy. In this fully updated Second Edition, authors Robert L. Heath and Michael J. Palenchar offer practical, actionable guidance that readers can apply to organizations from large Fortune 500 companies to nongovernmental organizations and start-up high tech companies.

Features

Includes a NEW chapter on brand equity, updated examples, theories and cases throughout, new information on activists and activism, and increased attention to the role that technology plays in issues management
Explores ways public relations, risk communication, and crisis communication can be used to address crucial public policy options
Advises managers on ways to lessen the chance of a crisis becoming an issue through an examination of crisis preparation and responses
Addresses the topic of reputation management by exploring the connection between issues management and brand equity using examples from McDonald′s and Wal-Mart
Challenges managers to engage in collaborative decision making with community leaders and residents to reduce the chance that undue fear will translate into unnecessary regulation or legislation
Opens each chapter with case study vignettes and closes with summary questions and issues management challenges

Strategic Issues Management is appropriate for courses in Corporate/Strategic Communications, Public Relations Management, Crisis/Risk Communication, Strategic Management, Public Relations Management, Organizational Communication, and Public Policy and Administration.

دانلود ایبوک سازمان های مدیریت مسائل استراتژیک و چالش های سیاست عمومی

مدیریت مسائل استراتژیک گزینه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک را بررسی می‌کند که سازمان‌ها می‌توانند برای رسیدگی به مسائل مهم خط‌مشی عمومی، مشارکت در تصمیم‌گیری مشترک، نظم بخشیدن به “خانه” سازمان، درگیر شدن در دفاع سخت و تهاجم هوشمند، و نظارت بر تغییرات نظراتی که بر آنها تأثیر می‌گذارد، استفاده کند. سیاست عمومی. در این نسخه دوم کاملاً به روز شده، نویسندگان رابرت ال. هیث و مایکل جی. پالنچار راهنمایی عملی و عملی ارائه می کنند که خوانندگان می توانند آن را برای سازمان ها از شرکت های بزرگ Fortune 500 گرفته تا سازمان های غیردولتی و شرکت های نوپا با فناوری پیشرفته اعمال کنند.

امکانات

شامل یک فصل جدید در مورد ارزش ویژه برند، نمونه های به روز، نظریه ها و موارد در سراسر، اطلاعات جدید در مورد فعالان و کنشگری، و افزایش توجه به نقشی که فناوری در مدیریت مسائل ایفا می کند.
راه‌هایی را بررسی می‌کند که روابط عمومی، ارتباطات ریسک، و ارتباطات بحران می‌توانند برای رسیدگی به گزینه‌های خط‌مشی عمومی مهم مورد استفاده قرار گیرند
به مدیران در مورد راه هایی برای کاهش شانس تبدیل شدن به یک بحران از طریق بررسی آماده سازی و پاسخ به بحران توصیه می کند
با بررسی ارتباط بین مدیریت مسائل و ارزش ویژه برند با استفاده از مثال هایی از مک دونالد و وال مارت به موضوع مدیریت شهرت می پردازد.
مدیران را به چالش می‌کشد تا در تصمیم‌گیری مشترک با رهبران جامعه و ساکنان شرکت کنند تا احتمال اینکه ترس ناروا به مقررات یا قوانین غیرضروری تبدیل شود را کاهش دهند.
هر فصل را با خلاصه های مطالعه موردی باز می کند و با سوالات خلاصه و چالش های مدیریت مسائل بسته می شود
مدیریت مسائل استراتژیک برای دوره های ارتباطات شرکتی/استراتژیک، مدیریت روابط عمومی، ارتباطات بحران/ریسک، مدیریت استراتژیک، مدیریت روابط عمومی، ارتباطات سازمانی، و سیاست گذاری و مدیریت عمومی مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا