دانلود کتاب Teaching Mysticism Parsons

خرید ایبوک Teaching Mysticism Parsons

برای دانلود کتاب Teaching Mysticism Parsons بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.  این کتاب در قالب pdf orginal ارسال می شود.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Teaching Mysticism Parsons دانلود کتاب آموزش عرفان پارسونز
خرید ایبوک Teaching Mysticism Parsons دانلود کتاب آموزش عرفان پارسونز

  Teaching Mysticism (AAR Teaching Religious Studies) 1st Edition, Kindle Edition
by William B. Parsons (Editor)

File Size: 1549 KB
Print Length: 320 pages
Page Numbers Source ISBN: 0199751196
Publisher: Oxford University Press; 1 edition (December 16, 2011)
Publication Date: December 16, 2011
Language: English
ASIN: B00JIX53DO

لینک: https://www.amazon.com/Teaching-Mysticism-AAR-Religious-Studies-ebook/dp/B00JIX53DO

https://www.worldcat.org/title/teaching-mysticism/oclc/773828455

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Teaching Mysticism Parsons

 

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

درباره کتاب Teaching Mysticism Parsons

The term ”mysticism” has never been consistently defined or employed, either in religious traditions or in academic discourse. The essays in this volume offer ways of defining what mysticism is, as well as methods for grappling with its complexity in a classroom.

This volume addresses the diverse literature surrounding mysticism in four interrelated parts. The first part includes essays on the tradition and context of mysticism, devoted to drawing out and examining the mystical element in many religious traditions. The second part engages traditions and religio-cultural strands in which ”mysticism” is linked to other terms, such as shamanism, esotericism, and Gnosticism. The volume’s third part focuses on methodological strategies for defining ”mysticism,” with respect to varying social spaces. The final essays show how contemporary social issues and movements have impacted the meaning, study, and pedagogy of mysticism.

Teaching Mysticism presents pedagogical reflections on how best to communicate mysticism from a variety of institutional spaces. It surveys the broad range of meanings of mysticism, its utilization in the traditions, the theories and methods that have been used to understand it, and provides critical insight into the resulting controversies.

دانلود کتاب آموزش عرفان پارسونز

اصطلاح “عرفان” هرگز به طور مداوم تعریف نشده یا به کار رفته ، چه در سنن دینی و چه در گفتمان دانشگاهی. مقاله های حاضر در این دوره روش هایی برای تعریف عرفان و همچنین روش هایی برای مقابله با پیچیدگی های آن در یک کلاس ارائه می دهد.

این جلد به ادبیات متنوعی پیرامون عرفان در چهار بخش درهم تنیده پرداخته است. بخش اول شامل مقاله هایی در مورد سنت و زمینه عرفان است که به ترسیم و بررسی عنصر عرفانی در بسیاری از سنت های دینی اختصاص دارد. بخش دوم شامل سنت ها و رشته‌های مذهبی – فرهنگی است که در آن «عرفان» با اصطلاحات دیگر مانند شمنیسم ، باطنی و عرفان مرتبط است. بخش سوم این جلسات به استراتژی های روش شناختی برای تعریف “عرفان” با توجه به متفاوت بودن فضاهای اجتماعی می پردازد. مقاله نهایی نشان می دهد که چگونه مسائل و حرکات اجتماعی معاصر بر معنا ، مطالعه و تعلیم و تربیت عرفان تأثیر گذاشته است.

آموزش عرفان ، تأملات آموزشی را در مورد چگونگی برقراری ارتباط عرفان از انواع فضاهای نهادی ارائه می دهد. این مجموعه طیف گسترده ای از معانی عرفان ، استفاده از آن در روایات ، تئوری ها و روش هایی را که برای فهم آن استفاده شده است ، بررسی می کند و بینش انتقادی در مورد اختلافات ناشی از آن ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا