دانلود کتاب The Forbidden Book Of Getting What You Want

خرید ایبوک The Forbidden Book Of Getting What You Want

برای دانلود ایبوک The Forbidden Book Of Getting What You Want و خرید کتاب ، کتاب ممنوع رسیدن به آنچه می خواهید بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Lulu دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.jaypeebrothers.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک The Forbidden Book Of Getting What You Want

ایبوک The Forbidden Book Of Getting What You Want خرید کتاب کتاب ممنوع رسیدن به آنچه می خواهید ISBN-10 ‏ : ‎ 1435703596
ایبوک The Forbidden Book Of Getting What You Want خرید کتاب کتاب ممنوع رسیدن به آنچه می خواهید ISBN-10 ‏ : ‎ 1435703596

The Forbidden Book Of Getting What You Want – Make the World Your Banquet Starting With A Simmering Stew of Ambition Paperback – February 11, 2008
by JK Ellis (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 1435703596
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1435703599

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب The Forbidden Book Of Getting What You Want

https://www.worldcat.org/title/forbidden-book-of-getting-what-you-want-or-make-the-world-your-banquet-starting-with-a-simmering-broth-of-ambition/oclc/236080689

دانلود رایگان کتاب The Forbidden Book Of Getting What You Want

برای اطمینان از کیفیت ایبوک، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب The Forbidden Book Of Getting What You Want

“The most direct, irreverent and devious self-improvement book on the market.” There is nothing “pretty” about this book. It’s about doing what it takes to “get what you want”. Whether you want to get rich, get laid or get even or anything else this book will give you the straightforward insight and knowledge to do it. This is not a “white lighters” book of “manifestation” but a down and dirty no-holds-barred grimoire designed to set your brain in a fixed direction toward your goal. Sometimes it takes all the subtlety of a sledgehammer of get the point across and that is why “The Forbidden Book of Getting What You Want” was written. Warning! “The Forbidden Book of Getting What You Want” is a trap. Once you read it you can’t “un-read” it.

خرید کتاب، کتاب ممنوع رسیدن به آنچه می خواهید

“مستقیم ترین ، بی احترام ترین و فریبنده ترین کتاب خودسازی در بازار.” هیچ چیز “زیبا” در مورد این کتاب وجود ندارد. این مربوط به انجام آنچه برای رسیدن به “آنچه می خواهید” است. این که آیا می خواهید ثروتمند شوید ، ثروتمند شوید یا حتی به دست آورید یا هر چیز دیگری ، این کتاب بینش و دانش مستقیم برای انجام آن را به شما می دهد. این یک کتاب “تجلی” از “فندک های سفید” نیست ، بلکه یک گریموای پایین و کثیف است که برای حرکت مغز شما در جهت ثابت به سمت هدف شما طراحی شده است. گاهی اوقات تمام ظرافت یک پتک برای رسیدن به هدف لازم است و به همین دلیل است که “کتاب ممنوع برای رسیدن به آنچه می خواهید” نوشته شده است. هشدار! “کتاب ممنوع رسیدن به آنچه می خواهید” یک تله است. وقتی آن را می خوانید نمی توانید آن را “ناخوانده” کنید.

دکمه بازگشت به بالا