دانلود کتاب The Future of Purpose-Driven Branding Signature Programs that Impact

خرید ایبوک The Future of Purpose-Driven Branding Signature Programs that Impact

برای دانلود ایبوک The Future of Purpose-Driven Branding Signature Programs that Impact و خرید کتاب دانلود ایبوک آینده برنامه های امضای برندسازی هدف محور که تأثیر می گذارد بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و Epub و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

دانلود کتاب The Future of Purpose-Driven Branding Signature Programs that Impact دانلود ایبوک آینده برنامه های برندسازی که تأثیر می گذارد
دانلود کتاب The Future of Purpose-Driven Branding Signature Programs that Impact دانلود ایبوک آینده برنامه های برندسازی که تأثیر می گذارد
در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات CreateSpace Independent Publishing Platform دارید با ما مکاتبه کنید.

 

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک The Future of Purpose-Driven Branding Signature Programs that Impact

The Future of Purpose-Driven Branding: Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society Paperback – October 4, 2022
by David Aaker (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 1631959883
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1631959882

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب The Future of Purpose-Driven Branding Signature Programs that Impact

دانلود رایگان کتاب The Future of Purpose-Driven Branding Signature Programs that Impact

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب The Future of Purpose-Driven Branding Signature Programs that Impact

energy or have an ad hoc unbranded budget for grants and volunteering—the world needs their resources and agility to address existential threats in society, and their customers (and employees) demand it.

As an influential voice in branding and market connection, David Aaker examines how businesses can adapt their approaches for social betterment in, The Future of Purpose-Driven Branding: Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society. According to Aaker, the future of branding demands that businesses:

Create a purpose and culture that nurtures social and environmental efforts
Create signature programs to carry that message
Build strong signature brands in part with five branding “Must Dos”
Use the signature brands to advance a business to get their endorsement and access to their resources
The Future of Purpose-Driven Branding demonstrates how firms can create signature programs, build their brands, and use them to advance a business brand, in order to maintain relevance and connect with future consumers.

دانلود ایبوک آینده برنامه های امضای برندسازی هدف محور که تأثیر می گذارد

انرژی یا یک بودجه بدون نام تجاری خاص برای کمک های مالی و داوطلبانه – جهان به منابع و چابکی آنها برای مقابله با تهدیدات موجود در جامعه نیاز دارد و مشتریان (و کارمندان) آن را می طلبند.

دیوید آکر به‌عنوان صدایی تأثیرگذار در برندسازی و ارتباط با بازار، بررسی می‌کند که چگونه کسب‌وکارها می‌توانند رویکردهای خود را برای بهبود اجتماعی در «آینده برندسازی هدف‌محور: برنامه‌های امضایی که بر کسب‌وکار و جامعه تأثیر می‌گذارند و الهام می‌دهند» تطبیق دهند. به گفته آکر، آینده برندسازی مستلزم این است که مشاغل:

هدف و فرهنگی ایجاد کنید که تلاش های اجتماعی و زیست محیطی را پرورش دهد
برنامه های امضا برای انتقال آن پیام ایجاد کنید
تا حدی با پنج نام تجاری “Must Dos” برندهای امضا قوی بسازید
از مارک های امضا برای پیشبرد یک کسب و کار استفاده کنید تا تأییدیه آنها را جلب کنید و به منابع آنها دسترسی پیدا کنید
نام تجاری آینده هدف محور نشان می دهد که چگونه شرکت ها می توانند برنامه های امضایی ایجاد کنند، برندهای خود را بسازند و از آنها برای پیشبرد یک برند تجاری استفاده کنند تا ارتباط و ارتباط با مصرف کنندگان آینده را حفظ کنند.

دکمه بازگشت به بالا