دانلود کتاب The Gift of Tears

خرید ایبوک The Gift of Tears

برای دانلود کتاب The Gift of Tears بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت Epub و PDF تبدیلی ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انشارات  Nasharite Publishing دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب The Gift of Tears دانلود ایبوک هدیه اشک
دانلود کتاب The Gift of Tears دانلود ایبوک هدیه اشک
The Gift of Tears Kindle Edition
by Corey Russell  (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 173690700X
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1736907009

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب The Gift of Tears از امازون

 

دانلود رایگان کتاب تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی

برای اطمینان از کیفیت ایبوک تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب The Gift of Tears

The Holy Spirit is bringing the Church to a new place of prayer that we haven’t seen in this generation. This kind of praying is prayer on the other side of words and is wrought in a people who have been delivered from their own strength, wisdom, and resource. this kind of praying is ugly, desperate, and vulnerable as God delivers us from our programs, personalities, and strategies, and gifts us the greatest gift He could give: The Gift of Tears. The Gift of Tears is God’s work in a people who have come to the end of the themselves and find a new prayer born deep within them: tears.

دانلود ایبوک هدیه اشک

روح القدس کلیسا را به مکان جدیدی برای دعا می آورد که ما در این نسل ندیده ایم. این گونه دعا، دعای آن سوی کلام است و در قومی انجام می شود که از قدرت و خرد و منابع خود رهایی یافته اند. این نوع دعا کردن زشت، ناامید کننده و آسیب پذیر است زیرا خداوند ما را از برنامه ها، شخصیت ها و استراتژی هایمان رهایی می بخشد و بزرگترین هدیه ای را که می تواند به ما بدهد: هدیه اشک. هدیه اشک ها کار خدا در مردمی است که به پایان خود رسیده اند و دعای جدیدی در اعماق خود پیدا می کنند: اشک.

دکمه بازگشت به بالا