دانلود کتاب The Pursuit of Food Well-Being

خرید ایبوک The Pursuit of Food Well-Being

برای دانلود کتاب The Pursuit of Food Well-Being و خرید ایبوک The Pursuit of Food Well-Being بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایبوک ایمیل می شود. این ایبوک در فرمت پی دی اف اورجینال و به زبان انگلیسی پس از واریز فورا ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Springer Gabler دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب The Pursuit of Food Well-Being خرید ایبوک پیگیری رفاه غذایی ISBN-10: 3658303654 ISBN-13: 978-3658303655 Publisher: Springer Gabler
دانلود کتاب The Pursuit of Food Well-Being خرید ایبوک پیگیری رفاه غذایی ISBN-10: 3658303654 ISBN-13: 978-3658303655 Publisher: Springer Gabler

The Pursuit of Food Well-Being: The Mechanisms Behind Consumers’ Food Well-Being, and Their Relevance for Food Retailing and Marketing (Handel und Internationales … Retailing and International Marketing) 1st ed. 2020 Edition, Kindle Edition
by Florentine Frentz (Author)

Series: Handel und Internationales Marketing Retailing and International Marketing
Paperback: 240 pages
Publisher: Springer Gabler; 1st ed. 2020 edition (May 14, 2020)
Language: English
ISBN-10: 3658303654
ISBN-13: 978-3658303655
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب The Pursuit of Food Well-Being از سایت springer :

https://link.springer.com/book/10.1007%2F978-3-658-30366-2

دانلود رایگان کتاب The Pursuit of Food Well-Being

برای اطمینان از کیفیت ایبوک The Pursuit of Food Well-Being، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب The Pursuit of Food Well-Being

Due to industrialization, globalization, and digitalization food-related life is becoming increasingly complex. The abundance of (unhealthy) food, in particular, is causing an unprecedented over-consumption that endangers people’s health, quality of life, productivity, and life expectancy. Against this backdrop, Florentine Frentz deals with the food well-being of modern consumers and how it can be strengthened. To this end, she refines the concept of food well-being and creates an overarching model, which she applies to various studies and various phenomena. Based on her results, she expounds implications for researchers, retailers, manufacturers, marketers, public policy makers, and consumers. Overall, the results show that the paradigm shift that has already begun must be vigorously pursued, and that every stakeholder can and should contribute.

About the Author:​
Florentine Frentz did her dissertation at the Chair of Marketing and Retailing at the University of Siegen, Germany.

دانلود ایبوک پیگیری رفاه غذایی

به دلیل صنعتی شدن ، جهانی شدن و دیجیتالی شدن زندگی مربوط به مواد غذایی پیچیده تر می شود. به ویژه ، فراوانی مواد غذایی (ناسالم) باعث مصرف بی سابقه ای می شود که سلامت ، کیفیت زندگی ، بهره وری و امید به زندگی افراد را به خطر می اندازد. در برابر این پس زمینه ، فلورنتین فنتز با بهزیستی مواد غذایی مصرف کنندگان مدرن و چگونگی تقویت آن می پردازد. برای این منظور ، او مفهوم بهزیستی مواد غذایی را پالایش می کند و الگویی فراگیر را ایجاد می کند ، که وی برای مطالعات مختلف و پدیده های مختلف کاربرد دارد. او براساس نتایج خود پیامدهای محققان ، خرده فروشان ، تولید کنندگان ، بازاریابان ، سیاست گذاران عمومی و مصرف کنندگان را بیان می کند. به طور کلی ، نتایج نشان می دهد که تغییر پارادایم که از قبل آغاز شده است باید با جدیت دنبال شود و هر ذینفع می تواند و باید کمک کند.
درباره نویسنده:
فلورنتین Frentz پایان نامه خود را در صندلی بازاریابی و خرده فروشی در دانشگاه سیگن آلمان انجام داد.

فهرست مطالب The Pursuit of Food Well-Being

Intro —
Foreword —
Acknowledgement —
Table of Contents —
List of Figures —
List of Tables —
List of Abbreviations —
1 Introduction —
1.1 Relevance and Focus —
1.1.1 Problem Description: Food-Related Challenges of Modern Society —
1.1.2 A Holistic Perspective on Food in Consumers’ Lives and Well-Being —
1.1.2.1 The Concept of Consumer Well-Being —
1.1.2.2 The Concept of Food Well-Being —
1.1.2.3 The Food Well-Being Framework —
1.1.2.4 Conceptual Framework and Research Gaps —
1.1.3 The Relevance of Food Well-Being for Food Retailing and Marketing 1.2 Structure of the Essays and Individual Contributions —
1.2.1 Focus of Essays —
1.2.2 Essay 1: Food Well-Being: The Development of an Integrated Model —
1.2.3 Essay 2: How Online Grocery Shopping Influences Consumers’ Food Well-Being Compared to Offline Grocery Shopping —
1.2.4 Essay 3: Fifty-One Reasons Consumers Shop for Groceries Online: A Mixed-Method Examination of Motives for Online Grocery Shopping in the United States and Germany 1.2.5 Essay 4: Better Marketing for More Food Well-Being: How Retailers and Marketers Can Contribute to Children’s Food Well-Being in the Food Retail Context —
1.2.6 Essay 5: Impulsivity Makes More Susceptible to Overeating After Contextual Appetitive Conditioning —
1.2.7 Essay 6: Understanding Planning for Unplanned Purchases: Antecedents and Exploitation of In-Store Slack —
2 Food Well-Being: The Development of an Integrated Framework —
2.1 Introduction —
2.2 Materials and Methods —
2.3 Adjusting the Concept of Food Well-Being —
2.4 Dimensions of Food Well-Being 2.4.1 Physical Dimension —
2.4.2 Emotional Dimension —
2.4.3 Social Dimension —
2.4.4 Intellectual Dimension —
2.4.5 Spiritual Dimension —
2.4.6 Interconnection of the Dimensions —
2.5 The Food Well-Being Cycle —
2.6 Levels of Influence —
2.6.1 Individual Influences —
2.6.2 Social Environmental Influences —
2.6.3 Physical Environmental Influences —
2.6.4 General Environmental Influences —
2.7 Experiences and Events —
2.8 Intermediate Learning Processes —
2.9 Food Well-Being as a Journey —
2.10 Implications and Recommendations —
2.10.1 Implications for Food Business Operators 2.10.2 Implications for Policy Making —
2.10.3 Implications for Research —
2.11 Conclusion —
3 How Online Grocery Shopping Influences Consumers’ Food Well-Being Compared to Offline Grocery Shopping —
3.1 Introduction —
3.2 Food Well-Being and Online Grocery Shopping —
3.3 Empirical Approach —
3.3.1 Study 1: Think-Aloud Protocols and Interviews —
3.3.1.1 Sample, Data Collection and Analysis —
3.3.1.2 Results —
3.3.2 Study 2: Focus Groups —
3.3.2.1 Sample, Data Collection and Analysis —
3.3.2.2 Results —
3.3.3 Study 3: Survey —
3.3.3.1 Sample, Data Collection and Analysis

دکمه بازگشت به بالا