دانلود کتاب The SAGE Qualitative Research Kit Collection Second Edition

خرید ایبوک The SAGE Qualitative Research Kit Collection Second Edition

برای دانلود ایبوک The SAGE Qualitative Research Kit Collection Second Edition و خرید کتاب مجموعه کیت تحقیقات کیفی SAGE ویرایش دوم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات SAGE Publications Ltd دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک The SAGE Qualitative Research Kit Collection Second Edition

 

دانلود کتاب The SAGE Qualitative Research Kit Collection Second Edition دانلود ایبوک مجموعه کیت تحقیقات کیفی SAGE ویرایش دوم
دانلود کتاب The SAGE Qualitative Research Kit Collection Second Edition دانلود ایبوک مجموعه کیت تحقیقات کیفی SAGE ویرایش دوم

The SAGE Qualitative Research Kit: Collection Second Edition
by Uwe Flick (Editor)

ISBN-13: 978-1446298725
ISBN-10: 1446298728

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 45$

ادرس اینترنتی کتاب The SAGE Qualitative Research Kit Collection Second Edition

دانلود رایگان کتاب The SAGE Qualitative Research Kit Collection Second Edition

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب The SAGE Qualitative Research Kit Collection Second Edition

Fully updated and expanded to ten volumes, this Second Edition of The SAGE Qualitative Research Kit contains the essential, state-of-the-art tools for those engaging in qualitative research. Bringing together concise, practical texts by leading academics in the field, the Kit guides students and researchers through designing and carrying out research using the full range of qualitative methods, from focus groups and interviews to ethnography and discourse analysis. Containing three brand new titles, the kit updates and extends coverage across ethnography, grounded theory, triangulation, and mixed methods.

دانلود ایبوک مجموعه کیت تحقیقات کیفی SAGE ویرایش دوم

این نسخه دوم کیت تحقیقات کیفی SAGE که کاملاً به روز شده و به ده جلد گسترش یافته است، حاوی ابزارهای ضروری و پیشرفته برای کسانی است که در تحقیقات کیفی شرکت می کنند. این کیت با گردآوری متون مختصر و کاربردی توسط دانشگاهیان برجسته در این زمینه، دانشجویان و محققان را در طراحی و انجام تحقیقات با استفاده از طیف گسترده ای از روش های کیفی، از گروه های متمرکز و مصاحبه گرفته تا قوم نگاری و تحلیل گفتمان راهنمایی می کند. این کیت شامل سه عنوان کاملاً جدید است، و پوشش را در سراسر قوم نگاری، نظریه پایه، مثلث سازی و روش های ترکیبی به روز می کند و گسترش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا