دانلود کتاب The Theory of Spherical and Ellipsoidal Harmonics از Hobson

خرید ایبوک The Theory of Spherical and Ellipsoidal Harmonics

برای دانلود کتاب The Theory of Spherical and Ellipsoidal Harmonicsاز Hobson بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.  این کتاب در قالب pdf اسکن شده پس از واریز ارسال می شود.توجه کنید که این کتاب نسخه الکترونیکی ندارد و بصورت اسکن شده تهیه شده است. فایل PDF اماده است و به محض واریز ارسال می شود.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک The Theory of Spherical and Ellipsoidal Harmonics دانلود کتاب تئوری هارمونیکهای کروی و الیپسویدالسلامت
خرید ایبوک The Theory of Spherical and Ellipsoidal Harmonics دانلود کتاب تئوری هارمونیکهای کروی و الیپسویدالسلامت

The Theory of Spherical and Ellipsoidal Harmonics Reissue Edition
by E. W. Hobson (Author)

Paperback: 514 pages
Publisher: Cambridge University Press; Reissue edition (February 2, 2012)
Language: English
ISBN-10: 1107605113
ISBN-13: 978-1107605114

لینک: https://www.amazon.com/Theory-Spherical-Ellipsoidal-Harmonics/dp/1107605113

 

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 45$

دانلود رایگان ایبوک The Theory of Spherical and Ellipsoidal Harmonics

 

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

درباره کتاب The Theory of Spherical and Ellipsoidal Harmonics

Ernest William Hobson (1856-1933) was a prominent English mathematician who held the position of Sadleirian Professor at the University of Cambridge from 1910 to 1931. In this volume, which was originally published in 1931, Hobson focuses on the forms and analytical properties of the functions which arise in connection with those solutions of Laplace’s equation which are adapted to the case of particular boundary problems. The investigations take into account functions not, as was the case when they were originally introduced, confined to the cases where degree and order are integral. This is a highly informative book that will be of value to anyone with an interest in spherical and ellipsoidal harmonics.

دانلود کتاب تئوری هارمونیکهای کروی و الیپسویدال

ارنست ویلیام هابسون (1933-1946) ریاضیدان برجسته انگلیسی بود که از سال 1910 تا 1931 مقام استاد سعدلیریان را در دانشگاه کمبریج در اختیار داشت. در این جلد که در ابتدا در سال 1931 منتشر شد ، هابسون به اشکال و خصوصیات تحلیلی تمرکز دارد. کارکردهایی که در رابطه با آن راه حلهای معادله لاپلاس بوجود می آیند که با مورد مشکلات خاص مرز سازگار هستند. این تحقیقات مانند توجیهی که در ابتدا معرفی می شوند ، به مواردی که درجه و درجه یکپارچه هستند محدود نمی شوند. این یک کتاب بسیار آموزنده است که برای هرکسی که علاقه به هارمونیک های کروی و بیضوی دارد برای هر کسی ارزشمند خواهد بود.

 

دکمه بازگشت به بالا