دانلود کتاب The Thirteenth Tale A Novel

خرید ایبوک The Thirteenth Tale A Novel

برای دانلود ایبوک The Thirteenth Tale A Novel و خرید کتاب داستان سیزدهم یک رمان بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Atria Books دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک The Thirteenth Tale A Novel

 ایبوک The Thirteenth Tale A Novel خرید کتاب داستان سیزدهم یک رمان ISBN-10:9780743298032 انتشارات Atria Books
ایبوک The Thirteenth Tale A Novel خرید کتاب داستان سیزدهم یک رمان ISBN-10:9780743298032 انتشارات Atria Books
The Thirteenth Tale: A Novel Kindle Edition
by Diane Setterfield  (Author)

ISBN-10:9780743298032

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب The Thirteenth Tale A Novel

دانلود رایگان کتاب The Thirteenth Tale A Novel

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب The Thirteenth Tale A Novel

  • Reclusive author Vida Winter, famous for her collection of twelve enchanting stories, has spent the past six decades penning a series of alternate lives for herself. Now old and ailing, she is ready to reveal the truth about her extraordinary existence and the violent and tragic past she has kept secret for so long. Calling on Margaret Lea, a young biographer troubled by her own painful history, Vida disinters the life she meant to bury for good. Margaret is mesmerized by the author’s tale of gothic strangeness—featuring the beautiful and willful Isabelle, the feral twins Adeline and Emmeline, a ghost, a governess, a topiary garden and a devastating fire. Together, Margaret and Vida confront the ghosts that have haunted them while becoming, finally, transformed by the truth themselves.

دانلود ایبوک داستان سیزدهم یک رمان

نویسنده انحصاری ویدا وینتر ، معروف به خاطر مجموعه دوازده داستان دلرباش ، شش دهه گذشته را صرف نوشتن یک سری زندگی های متناوب برای خودش کرده است. او که اکنون پیر و بیمار است ، آماده فاش کردن حقیقت موجودیت خارق العاده خود و گذشته خشونت بار و تراژیکی است که مدتها مخفی نگه داشته است. ویدا با تماس با مارگارت لیا ، زندگی نامه نویس جوانی که از تاریخ دردناک خودش نگران است ، زندگی را که قصد دفن آن را داشت برای همیشه پاک می کند. مارگارت با داستان عجیب و غریب گوتیک نویسنده مسحور می شود – شامل ایزابل زیبا و ارادی ، دوقلوهای وحشی آدلین و املین ، یک شبح ، یک فرماندار ، یک باغ عالی و یک آتش ویرانگر. مارگارت و ویدا با هم ، با ارواحی روبرو می شوند که آنها را آزار داده و در نهایت ، توسط حقیقت تبدیل شده اند.

دکمه بازگشت به بالا