دانلود کتاب The Unstoppable Franchisee 7 Drivers of Next-Level Growth

خرید ایبوک The Unstoppable Franchisee 7 Drivers of Next-Level Growth

برای دانلود ایبوک The Unstoppable Franchisee 7 Drivers of Next-Level Growth و خرید کتاب فرانچایز غیرقابل توقف 7 محرک رشد سطح بعدی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به پی دی اف هر کتابی از انتشارات ‎ Figure 1 Publishingدارید با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

خرید کتاب The Unstoppable Franchisee 7 Drivers of Next-Level Growth

دانلود کتاب The Unstoppable Franchisee 7 Drivers of Next-Level Growth خرید ایبوک فرانچایز غیرقابل توقف 7 محرک رشد سطح بعدی

The Unstoppable Franchisee: 7 Drivers of Next-Level Growth

by Gary Prenevost (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 1773271911

ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1773271910

دانلود رایگان کتاب The Unstoppable Franchisee 7 Drivers of Next-Level Growth

Why is incremental, year-over-year progress toward operational excellence elusive for so many franchisees? What distinguishes top-performing franchisees and their ability to build sustainable businesses? Through decades of experience working in the franchise industry, author and franchise consultant Gary Prenevost has seen firsthand that top performance isn’t reserved for a select few who possess a magical blend of personality traits, education, and work history. He asserts that any franchisee—regardless of brand, system, or market experience—can progressively scale their business if they apply seven key growth drivers.

دانلود ایبوک فرانچایز غیرقابل توقف 7 محرک رشد سطح بعدی

چرا پیشرفت تدریجی سال به سال به سمت تعالی عملیاتی برای بسیاری از صاحبان امتیاز غیرممکن است؟ چه چیزی امتیازدهندگان با عملکرد برتر و توانایی آنها برای ایجاد کسب و کارهای پایدار را متمایز می کند؟ در طول دهه‌ها تجربه کار در صنعت فرنچایز، نویسنده و مشاور حق رای، گری پرنووست، از نزدیک دریافته است که عملکرد برتر برای تعداد معدودی که دارای ترکیبی جادویی از ویژگی‌های شخصیتی، تحصیلات و سابقه کاری هستند، اختصاص ندارد. او ادعا می کند که هر فرنچایز – صرف نظر از برند، سیستم یا تجربه بازار – در صورت اعمال هفت محرک رشد کلیدی، می تواند به تدریج تجارت خود را افزایش دهد.

دکمه بازگشت به بالا