دانلود کتاب Trusted Advisors Key Attributes of Outstanding Internal Auditors

خرید ایبوک Trusted Advisors Key Attributes of Outstanding Internal Auditors

برای دانلود کتاب Trusted Advisors Key Attributes of Outstanding Internal Auditors بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب Trusted Advisors Key Attributes of Outstanding Internal Auditors ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت Epub به همراه پی دی اف تبدیلی ارسال می شود. ایبوک بلافاصله پس از واریز ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از theiia دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.theiia.org و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Trusted Advisors Key Attributes of Outstanding Internal Auditors خرید کتاب مشاوران معتبر ویژگی های اصلی حسابرسان داخلی برجسته را دارند
دانلود کتاب Trusted Advisors Key Attributes of Outstanding Internal Auditors خرید کتاب مشاوران معتبر ویژگی های اصلی حسابرسان داخلی برجسته را دارند
Trusted Advisors: Key Attributes of Outstanding Internal Auditors Paperback – January 31, 2017
by Richard F. Chambers (Author), President and CEO of The IIA (Author)

Paperback: 160 pages
Publisher: Internal Audit Foundation (January 31, 2017)
Language: English
ISBN-10: 0894139819
ISBN-13: 978-0894139819

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

https://bookstore.theiia.org/trusted-advisors-key-attributes-of-outstanding-internal-auditors

لینک کتاب از سایت theiia :

دانلود رایگان کتاب Trusted Advisors Key Attributes of Outstanding Internal Auditors

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

دانلود کتاب Trusted Advisors Key Attributes of Outstanding Internal Auditors

Misappropriations in the business world in recent years have threatened the public s trust and management s trust in those at the helm to act ethically and with integrity. Yet, it s become an opportunity for internal audit professionals to sharpen their skills and become trusted advisors within their organizations, providing assurance and sound advice to the board and audit committee. In Trusted Advisors: Key Attributes of Outstanding Internal Auditors, Richard Chambers shares top attributes needed to excel as an internal audit professional and be viewed as the go-to person within the entity. Surveying nearly 300 chief audit executives (CAEs) globally and interviewing some individually Richard gathered data confirming his personal viewpoint of what it takes to become successful internal auditors. Whether your career is just launching or you re a veteran in your field, the guidance gleaned from the collective experience of these experts will propel you into the next phase of your profession.

دانلود ایبوک مشاوران معتبر ویژگی های اصلی حسابرسان داخلی برجسته را دارند

سوءاستفاده در دنیای تجارت در سالهای اخیر اعتماد مردم و مدیریت مردم را به کسانی که در رأس آن هستند ، تهدید کرده است که اخلاقی و با صداقت رفتار کنند. با این حال ، این فرصتی برای متخصصان حسابرسی داخلی است که مهارت های خود را تیزتر کرده و به مشاوران قابل اعتماد در سازمان خود تبدیل می شوند و با اطمینان و مشاوره ای صحیح به هیئت مدیره و کمیته حسابرسی ارائه می دهند. در مشاوران قابل اعتماد: ویژگی های اصلی حسابرسان داخلی برجسته ، ریچارد چمبرز ویژگی های برتر مورد نیاز برای برتری را به عنوان یک متخصص حسابرسی داخلی به اشتراک می گذارد و به عنوان شخص متقاضی درون نهاد مورد بررسی قرار می گیرد. با بررسی نزدیک به 300 مدیر ارشد حسابرسی (CAE) در سطح جهان و مصاحبه با برخی افراد به طور جداگانه ، ریچارد داده هایی را جمع آوری کرد که دیدگاه شخصی خود را در مورد حسابرسان داخلی موفق نشان می دهد. این که آیا کار شما فقط راه اندازی شده است یا شما در زمینه خود یک جانباز هستید ، راهنمایی هایی که از تجربیات جمعی این متخصصان حاصل می شود ، شما را به مرحله بعدی حرفه خود سوق می دهد.

دکمه بازگشت به بالا