دانلود کتاب Two Roads Diverged Trading Divergences

خرید ایبوک Two Roads Diverged Trading Divergences

برای دانلود ایبوک Two Roads Diverged Trading Divergences و خرید کتاب دو راه واگرایی تجاری بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Two Roads Diverged Trading Divergences

دانلود کتاب Two Roads Diverged Trading Divergences دانلود ایبوک دو راه واگرایی تجاری
دانلود کتاب Two Roads Diverged Trading Divergences دانلود ایبوک دو راه واگرایی تجاری

 

Two Roads Diverged: Trading Divergences (Trading with Dr Elder Book 2) Kindle Edition
by Dr Alexander Elder  (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 9780615586724
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-0615586724

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 8$

ادرس اینترنتی کتاب Two Roads Diverged Trading Divergences

دانلود رایگان کتاب Two Roads Diverged Trading Divergences

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Two Roads Diverged Trading Divergences

What you see on the surface is often deceptive – in trading, as well as in life. A trend may appear strong, while below the surface it may be weak and ready to reverse.

This book will teach you to use indicators for measuring the internal power of trends. When they confirm an uptrend, they tell you it’s OK to hold or add to long positions. At other times they signal that the trend is suspect: it is better to exit, take profits, and even consider switching from long to short or vice versa.

A divergence is a disagreement between the patterns of indicators and prices. You’ll find bullish divergences near market bottoms and bearish divergences near market tops. Some traders use these important terms loosely – this book will make them very clear by guiding you through several Reader Exercises. It will show you how to ride price trends with greater confidence and recognize upcoming reversals before they hit the crowd.

دانلود ایبوک دو راه واگرایی تجاری

آنچه در سطح می بینید اغلب فریبنده است – در تجارت، و همچنین در زندگی. یک روند ممکن است قوی به نظر برسد، در حالی که در زیر سطح ممکن است ضعیف و آماده معکوس شدن باشد.

این کتاب به شما آموزش می دهد که از شاخص ها برای اندازه گیری قدرت درونی روندها استفاده کنید. هنگامی که آنها یک روند صعودی را تأیید می کنند، به شما می گویند که نگه داشتن یا اضافه کردن به پوزیشن های طولانی اشکالی ندارد. در مواقع دیگر سیگنال می دهند که روند مشکوک است: بهتر است خارج شوید، سود ببرید و حتی تغییر از طولانی به کوتاه یا برعکس را در نظر بگیرید.

واگرایی اختلاف بین الگوی شاخص ها و قیمت ها است. واگرایی های صعودی را در نزدیکی پایین بازار و واگرایی های نزولی را در نزدیکی قله های بازار خواهید دید. برخی از معامله گران به راحتی از این اصطلاحات مهم استفاده می کنند – این کتاب با راهنمایی شما از طریق چندین تمرین Reader آنها را بسیار روشن می کند. این به شما نشان می‌دهد که چگونه روند قیمت‌ها را با اطمینان بیشتری دنبال کنید و قبل از اینکه به جمعیت برسد، معکوس‌های آتی را تشخیص دهید.

دکمه بازگشت به بالا