دانلود کتاب Understanding Paediatric Anaesthesia 3rd

خرید ایبوک Understanding Paediatric Anaesthesia 3rd

برای دانلود ایبوک Understanding Paediatric Anaesthesia 3rd و خرید کتاب اصول و عمل بیهوشی کودکان روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت pdf اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Wolters دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Understanding Paediatric Anaesthesia 3rd

ایبوک Understanding Paediatric Anaesthesia 3rd خرید کتاب اصول و عمل بیهوشی کودکان ISBN-13: 978-9351294399 ISBN-10: 9351294390
ایبوک Understanding Paediatric Anaesthesia 3rd خرید کتاب اصول و عمل بیهوشی کودکان ISBN-13: 978-9351294399 ISBN-10: 9351294390
Understanding Paediatric Anaesthesia, 3/e Kindle Edition
by Rebecca Jacob (Author)
ISBN-13: 978-9351294399
ISBN-10: 9351294390
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Understanding Paediatric Anaesthesia 3rd

دانلود رایگان کتاب Understanding Paediatric Anaesthesia 3rd

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Understanding Paediatric Anaesthesia 3rd

This is a simple yet comprehensive text that presents a practical approach to the challenges faced while anesthetising children. With its contemporary approach and lucid presentation, this book helps to understand and excel in the art and intricacies of administering safe paediatric anaesthesia. It should be of immense help to the young postgraduate students of anaesthesia as well as the practicing paediatric anaesthetists.

دانلود ایبوک اصول و عمل بیهوشی کودکان

این یک متن ساده و در عین حال جامع است که یک رویکرد عملی برای چالش های پیش روی هنگام بیهوشی کودکان ارائه می دهد. این کتاب با رویکرد معاصر و ارائه شفاف خود ، به درک و برتری در هنر و پیچیدگی های بیهوشی اطفال ایمن کمک می کند. این باید به دانشجویان جوان فوق لیسانس بیهوشی و همچنین متخصصان بیهوشی کودکان کمک زیادی کند.

دکمه بازگشت به بالا