دانلود کتاب What’s Your Story A Journal for Everyday Evolution

خرید ایبوک What’s Your Story A Journal for Everyday Evolution

برای دانلود ایبوک What’s Your Story A Journal for Everyday Evolution و خرید کتاب داستان شما چیست مجله ای برای تکامل روزمره بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی به همراه epub و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Sounds True دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک What’s Your Story A Journal for Everyday Evolution

 

دانلود کتاب What's Your Story A Journal for Everyday Evolution دانلود ایبوک داستان شما چیست مجله ای برای تکامل روزمره
دانلود کتاب What’s Your Story A Journal for Everyday Evolution دانلود ایبوک داستان شما چیست مجله ای برای تکامل روزمره

What’s Your Story?: A Journal for Everyday Evolution Kindle Edition
by Rebecca Walker  (Author), Lily Diamond  (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 1683643607
ISBN-13 ‏ : ‎9781683643609

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب What’s Your Story A Journal for Everyday Evolution

https://www.google.com/books/edition/What_s_Your_Story/DdToDwAAQBAJ?hl=en

دانلود رایگان کتاب What’s Your Story A Journal for Everyday Evolution

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب What’s Your Story A Journal for Everyday Evolution

“This journal is beautiful. It will help you find your voice and, finally, hold it sacred.” ―Cleo Wade, bestselling author of Heart Talk

Transformational questions for personal and collective change.

In this time of global reckoning, revolution, and reinvention, authors Rebecca Walker and Lily Diamond invite you to excavate the narratives that have shaped your life and write a new, fulfilling story for the future.

Consisting of 150+ questions―designed to be answered in as little as five minutes or as long as a lifetime―What’s Your Story?: A Journal for Everyday Evolution is essential for anyone ready to begin living their most authentic, creative, and meaningful life.  Explore by area of life: Each chapter invites you to explore a different part of life as you move through your day―from waking up and encountering your mind, to being in relationship with your body, other people, nature, and technology, to reflecting on community, identity, and mortality.
Explore by theme: Five themes, color-coded throughout each chapter, allow you to explore a particular focus from beginning to end: creativity and self-expression; self-care; activism; spirituality; and grief, loss, and the work of healing.
“Finding the voice to know, write, and speak your story can mean the difference between an existence of repressed silence and a life of joyful fulfillment,” write the authors. “Our stories have the power to limit or liberate us.”

دانلود ایبوک داستان شما چیست مجله ای برای تکامل روزمره

«این مجله زیباست. این به شما کمک می کند صدای خود را پیدا کنید و در نهایت آن را مقدس نگه دارید.» -کلئو وید، نویسنده پرفروش Heart Talk

سوالات تحول آفرین برای تغییر شخصی و جمعی

در این دوران حسابرسی جهانی، انقلاب، و اختراع مجدد، نویسندگان ربکا واکر و لیلی دایموند از شما دعوت می‌کنند تا روایت‌هایی را که زندگی شما را شکل داده‌اند بررسی کنید و داستانی جدید و کامل برای آینده بنویسید.

متشکل از بیش از 150 سوال – طراحی شده تا در کمتر از 5 دقیقه یا در طول عمر به آنها پاسخ داده شود – داستان شما چیست؟: یک مجله برای تکامل روزمره برای هر کسی که آماده شروع زندگی واقعی، خلاقانه و معنادار خود است ضروری است. .
کاوش بر اساس حوزه زندگی: هر فصل از شما دعوت می کند تا در طول روز بخش متفاوتی از زندگی را کشف کنید – از بیدار شدن از خواب و مواجهه با ذهن خود، در ارتباط با بدن، افراد دیگر، طبیعت، و تکنولوژی، تا انعکاس. در مورد جامعه، هویت و مرگ و میر.
کاوش بر اساس موضوع: پنج موضوع، با کد رنگی در هر فصل، به شما امکان می دهد یک تمرکز خاص را از ابتدا تا انتها کشف کنید: خلاقیت و خود بیان. مراقبت از خود؛ فعالیت؛ معنویت؛ و اندوه و فقدان و کار شفا.
نویسندگان می نویسند: «یافتن صدایی برای دانستن، نوشتن و گفتن داستان خود می تواند به معنای تفاوت بین وجود سکوت سرکوب شده و زندگی سرشار از رضایت باشد. داستان‌های ما این قدرت را دارند که ما را محدود یا آزاد کنند.»

دکمه بازگشت به بالا