دانلود گزارش بازار جهانی نفت 2020 از اکونومیست

خرید ریپورت The global oil market in 2020:
Softening demand dominates the outlook

برای دانلود جدیدترین گزارش The global oil market مربوط به سال 2020 بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود گزارش صنعت داروسازی ایران ایمیل می شود.  این گزارش در قالب PDF Original ارسال می شود. گزارش از واحد اطلاعات اکونومیست است و پس از خرید ارسال می شود.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر گزارشی از TechNavio  دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی Report را از سایت fitchsolutions.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام و پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به دانلود گزارشات Economist Intelligence Unit از سایت eiu.com دارید با ما مکاتبه کنید.

 

خرید گزارش The global oil market in 2020 از eiu خرید گزارشهای The global oil market دانلود گزارش بازار جهانی نفت 2020 از اکونومیست
خرید گزارش The global oil market in 2020 از eiu خرید گزارشهای The global oil market دانلود گزارش بازار جهانی نفت 2020 از اکونومیست

ادرس گزارش Iran Pharmaceuticals and Healthcare Report از eiu.com :

https://www.eiu.com/public/topical_report.aspx?campaignid=globaloil2020

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 85$

درباره سایت eiu

واحد اطلاعات اکونومیست یک کسب و کار در بریتانیا در گروه اکونومیست است که خدمات پیش بینی و مشاوره را از طریق تحقیق و تجزیه و تحلیل مانند گزارش‌های ماهانه کشور، پیش بینی‌های اقتصادی پنج ساله کشور، گزارش خدمات ریسک در کشور و گزارش‌های صنعتی ارائه می‌دهد.

دانلود رایگان گزارش The global oil market in 2020

برای اطمینان از کیفیت گزارش بازار جهانی بیسکویت ویفر ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره ریپورت The global oil market in 2020

Using data from The Economist Intelligence Unit’s Oil Adequacy Index, this special report takes a look at the state of the global oil market and what to expect throughout 2020. Will a weakening in demand shifting market influence away from oil producers?

The Economist Intelligence Unit helps business leaders prepare for opportunity, empowering them to act with confidence when making strategic decisions. We are renowned for our comprehensive global coverage and use the best analytical minds to examine markets, countries and industries with a level of insight you cannot find elsewhere. Uncompromising integrity, relentless rigour and precise communication underpin everything we do. We are meticulous with every analysis, every study, every projection and every commentary that carries the EIU brand. Our reputation for trusted business intelligence depends on it. Crystallise your thinking and see greater possibilities with business intelligence from the EIU–the most assured way to prepare for opportunity.

دانلود گزارش بازار جهانی نفت

این گزارش ویژه با استفاده از داده های شاخص انعطاف پذیری نفت از واحد اطلاعات اکونومیست ، به وضعیت بازار جهانی نفت و آنچه در طول سال 2020 انتظار می رود ، نگاه می کند. آیا تضعیف تقاضا باعث تغییر بازار می شود و از تولید کنندگان نفت فاصله می گیرد؟

بازار جهانی نفت در سال 2020 – واحد اطلاعات اکونومیست

واحد اطلاعات اکونومیست به رهبران تجارت کمک می کند تا برای فرصت آماده شوند و به آنها این امکان را می دهد که هنگام تصمیم گیری های استراتژیک با اطمینان عمل کنند. ما به دلیل پوشش جامع جهانی ما مشهور هستیم و از بهترین ذهن های تحلیلی برای بررسی بازارها ، کشورها و صنایع با سطح بینش استفاده می کنید که نمی توانید در جای دیگری پیدا کنید. یکپارچگی و سازش ناپذیر ، سخت گیری بی امان و ارتباط دقیق بر هر کاری که انجام می دهیم است. ما با هر تجزیه و تحلیل ، هر مطالعه ، هر طرح و هر تفسیری که مارک EIU را حمل کند ، دقیق هستیم. شهرت ما برای هوش تجاری قابل اعتماد به این بستگی دارد. تفکر خود را تبلور دهید و با هوش تجاری از EIU- مطمئن ترین راه برای آمادگی برای فرصت ، فرصت های بیشتری را ببینید.

 

دکمه بازگشت به بالا