دانلود گزارش Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies از Nexant

خرید گزارش Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies (2017 Program)

برای دانلود فایل Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies (2017 Program) و دریافت پی دی اف تکنولوژی های پیشرفته در مونو اتیلن گلیکول بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این گزارش مربوط به سال 2017 و در فرمت PDF ارسال می شود.

برای خرید گزارشهای Nexant  کافیست آدرس گزارش از سایت nexantsubscriptions.com را برای ما ارسال کنید.هزینه دریافت PDF فایل از سایت نکسانت، اعلام و پس از واریز هزینه ارسال میشود.
ارائه پی دی اف تمام متن به گزارشهای Nexant شامل: BI, PERP, POPS, PPE.. این گزارشها شامل قیمت مواد شیمیایی و پتروشیمیایی میباشد که قیمتها را در مناطق خاورمیانه ، امریکا، چین، آسیا، اروپا، آفریقا وسطح جهانی مورد بررسی قرار میدهند.

در صورتی که نیاز به دانلود هر گزارشی از IHS و یا PEP دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی گزارش را از سایت ihsmarkit.com و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

برای دریافت PDF گزارش های فنی در زمينه فرآيندهای مواد پتروشيمی، وضعيت صنعت و بازار مواد پتروشيمی با ما مکاتبه کنید.
دانلود گزارش Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies از سایت nexantsubscriptions.com خرید گزارشات پتروشيمی Nexant
دانلود گزارش Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies از سایت nexantsubscriptions.com خرید گزارشات پتروشيمی Nexant

Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies (2017 Program)

Download PDF Report PERP2017S2

Oct 2017

Petrochemicals

لینک گزارش از nexantsubscriptions:

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان گزارش PERP2017S2

برای اطمینان از کیفیت گزارش PERP2017S2 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود رایگان گزارش Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies 2017 Program
دانلود رایگان گزارش Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies 2017 Program
free download Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies (2017 Program)
free download Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies (2017 Program)

درباره گزارش Advances in Monoethylene Glycol (MEG) Technologies

This report provides a discussion of recent developments in ethylene oxide and ethylene glycol production technologies and includes process descriptions for major licensors.  Comparative production economics are presented for producing purified EO via ethylene oxidation and MEG from EO hydrolysis, the OMEGA process, and via DMO from coal.  An overview of regional EO and MEG markets is provided.

دانلود گزارش پیشرفت در فن آوری های مونو اتیلن گلیکول (MEG)

این گزارش بحثی را در مورد تحولات اخیر در فن آوری های تولید اتیلن اکسید و اتیلن گلیکول ارائه می دهد و شامل توضیحات فرآیند برای مجوزهای اصلی است. اقتصاد تولید مقایسه ای برای تولید EO خالص از طریق اکسیداسیون اتیلن و MEG از هیدرولیز EO ، فرایند OMEGA و از طریق DMO از زغال سنگ ارائه شده است. مروری بر بازارهای منطقه ای EO و MEG ارائه شده است.

دکمه بازگشت به بالا