پسورد دانشگاه

پسورد iThenticate برای تشخیص سرقت ادبی

پسورد سایت iThenticate برای تشخیص سرقت ادبی
پسورد iThenticate

iThenticate یک سرویس پیشرو و یک نرم افزار حرفه ای تشخیص سرقت ادبی و فن آوری پیشگیری از آن است که توسط ناشران علمی و گروه های پژوهشی در سراسر جهان پشتیبانی و استفاده می شود بطوریکه اطمینان لازم از اصالت پیش نویس مقاله را قبل از انتشار ایجاد می نماید. با کمک این بانک اطلاعاتی گزارش دقیق درصد سرقت ادبی با ارایه مستندات کامل از منبعی که کپی برداری صورت گرفته است، در زمانی کوتاه و در ابتدای ورود مقاله، پیش از بررسی مقاله توسط داور و سردبیر، توسط مدیر مجله انجام میشود. 

کاربرد iThenticate 

iThenticate به سردبیران، نویسندگان و محققان کمک می کند تا با مقایسه نسخه های پیش نویس مقاله خود با بیش از 56 میلیارد صفحات وب و 98 میلیون آیتم های محتوایی، از جمله 44 میلیون اثر منتشر شده از بیش از 115 هزار انتشارات علمی که عضو Cross Check هستند، از سوء رفتار درمورد سرقت ادبی جلوگیری کنند. 

سامانه Cross Check  

سرویسی است که بوسیله سایت Crossref و نرم افزار iThenticate ارائه می شود و قادر است نسخه اولیه مقاله نویسنده را با نوشته های موجود در پایگاه داده ها مقایسه کرده و مشابهات را نشان دهد. 

مزایای iThenticate 

با کمک این بانک اطلاعاتی گزارش دقیق درصد سرقت ادبی با ارایه مستندات کامل از منبعی که کپی برداری صورت گرفته است، در زمانی کوتاه و در ابتدای ورود مقاله انجام میشود.

یوزر و پسورد ithenticate
اکانت ithenticate

برای دریافت پسورد این دانشگاه با ما تماس بگیرید. هزینه این اکانت وابسته به تعداد مقالاتی که امکان چک کردن ان را دارد و همچنین مدت اعتبار متفاوت است.

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا