دانلود کتاب Creativity and Strategic Innovation Management
خرید ایبوک Creativity and Strategic Innovation Management
برای دانلود ایبوک Creativity and Strategic Innovation Management و خرید کتاب خلاقیت و مدیریت نوآوری استراتژیک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و AZW و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.
ایبوک Creativity and Strategic Innovation Management
Creativity and Strategic Innovation Management: Directions for Future Value in Changing Times 2nd Edition, Kindle Edition
by Malcolm Goodman (Author), Sandra M. Dingli (Author)
ISBN-13: 978-1138675100
ISBN-10: 1138675105
Download Please Contact Us :
Price : 8$
ادرس اینترنتی کتاب Creativity and Strategic Innovation Management
دانلود رایگان کتاب Creativity and Strategic Innovation Management
برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.
Creativity and Strategic Innovation Management: Directions for Future Value in Changing Times by Malcolm Goodman
English | March 27, 2017 | ISBN: 1138675105 | 344 pages | AZW3
دانلود کتاب Creativity and Strategic Innovation Management
Creativity and Strategic Innovation Management was the first book to integrate innovation management with both change management and creativity to form an innovative guide to survival in rapidly changing market conditions. Treating creativity as the process, and innovation the result, Goodman and Dingli emphasise the importance of a strategic approach to management through fostering creative processes.
دانلود ایبوک خلاقیت و مدیریت نوآوری استراتژیک
خلاقیت و مدیریت نوآوری استراتژیک اولین کتابی بود که مدیریت نوآوری را با مدیریت تغییر و خلاقیت ادغام کرد تا راهنمای ابتکاری برای بقا در شرایط بازار که به سرعت در حال تغییر است را تشکیل دهد. گودمن و دینگلی با در نظر گرفتن خلاقیت به عنوان فرآیند و نوآوری نتیجه، بر اهمیت رویکرد استراتژیک به مدیریت از طریق تقویت فرآیندهای خلاق تأکید میکنند.