دانلود کتاب H2H Marketing The Genesis of Human-to-Human Marketing
خرید ایبوک H2H Marketing The Genesis of Human-to-Human Marketing
برای دانلود ایبوک H2H Marketing The Genesis of Human-to-Human Marketing و خرید کتاب بازاریابی H2H پیدایش بازاریابی انسان به انسان بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.jaypeebrothers.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.
ایبوک H2H Marketing The Genesis of Human-to-Human Marketing
H2H Marketing: The Genesis of Human-to-Human Marketing 1st ed. 2021 Edition, PDF Edition
by Philip Kotler (Author), Waldemar Pfoertsch (Author), Uwe Sponholz (Author)
ISBN-13: 9783030595302
ISBN-10: 3030595307
Download Please Contact Us :
Price : 5$
ادرس اینترنتی کتاب H2H Marketing The Genesis of Human-to-Human Marketing
دانلود رایگان کتاب H2H Marketing The Genesis of Human-to-Human Marketing
برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.
دانلود کتاب H2H Marketing The Genesis of Human-to-Human Marketing
In H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization.
It’s not just technological advances that have made it necessary to revisit the way everybody thinks about marketing; customers and marketers as human decision-makers are changing, too. Therefore, having the right mindset, the right management approach and highly dynamic implementation processes is key to creating innovative and meaningful value propositions for all stakeholders.
This book is essential reading for the following groups:
Executives who want to bring new meaning to their lives and organizations
Managers who need inspirations and evidence for their daily work in order to handle the change management needed in response to the driving forces of technology, society and ecology
Professors, trainers and coaches who want to apply the latest marketing principles
Students and trainees who want to prepare for the future
Customers of any kind who need to distinguish between leading companies
Employees of suppliers and partners who want to help their firms stand out.
The authors review the status quo of marketing and outline its evolution to the new H2H Marketing. In turn, they demonstrate the new marketing paradigm with the H2H Marketing Model, which incorporates Design Thinking, Service-Dominant Logic and the latest innovations in Digitalization. With the new H2H Mindset, Trust and Brand Management and the evolution of the operative Marketing Mix to the updated, dynamic and iterative H2H Process, they offer a way for marketing to find meaning in a troubled world.
دانلود ایبوک بازاریابی H2H پیدایش بازاریابی انسان به انسان
در بازاریابی H2H نویسندگان بر روی تعریف مجدد نقش بازاریابی با تغییر جهت دادن به ذهنیت تصمیم گیرندگان و ادغام مفاهیم تفکر طراحی ، منطق حاکم بر خدمات و دیجیتال سازی تمرکز دارند.
این فقط پیشرفت های تکنولوژیکی نیست که ضروری است که دوباره طرز فکر همه در مورد بازاریابی را مرور کنیم. مشتریان و بازاریابان نیز به عنوان تصمیم گیرندگان انسانی در حال تغییر هستند. بنابراین ، داشتن یک طرز فکر صحیح ، رویکرد مدیریتی صحیح و فرآیندهای اجرای بسیار پویا ، کلید ایجاد گزاره های ارزش ابتکاری و معنادار برای همه ذینفعان است.
این کتاب مطالعه اساسی برای گروه های زیر است:
مدیرانی که می خواهند معنای جدیدی به زندگی و سازمان های خود وارد کنند
مدیرانی که برای کار در مدیریت تغییرات مورد نیاز در پاسخ به نیروهای محرک فن آوری ، جامعه و بوم ، برای کارهای روزمره خود نیاز به الهام و شواهد دارند.
اساتید ، مربیان و مربیانی که می خواهند از آخرین اصول بازاریابی استفاده کنند
دانشجویان و کارآموزانی که می خواهند خود را برای آینده آماده کنند
مشتری از هر نوع که باید بین شرکت های پیشرو تفاوت قائل شود
کارمندان تأمین کنندگان و شرکایی که می خواهند به شرکت های خود کمک کنند برجسته باشند.
نویسندگان وضعیت موجود بازاریابی را مرور می کنند و روند تحول آن را در بازاریابی H2H جدید ترسیم می کنند. آنها به نوبه خود الگوی جدید بازاریابی را با مدل بازاریابی H2H نشان می دهند که شامل تفکر طراحی ، منطق حاکم بر خدمات و آخرین نوآوریهای دیجیتالی شدن است. آنها با ذهنیت جدید H2H ، مدیریت اعتماد و نام تجاری و تکامل مخلوط بازاریابی عملیاتی به فرآیند H2H به روز ، پویا و تکراری ، راهی برای بازاریابی برای یافتن معنا در دنیای آشفته ارائه می دهند.