خرید استاندارد NFPA 101 سال 2021 دانلود Life Safety Code

دانلود هندبوک NFPA 101

برای خرید استاندارد Life Safety Code کد ایمنی زندگی، سال 2019 با عنوان Life Safety Code به زبان انگلیسی ، بر روی خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از پرداخت هزینه، لینک دانلود PDF استاندارد ارسال می شود.

خرید هندبوکهای NFPA 101

کلیه هندبوکهای سیستم اعلام حریق (حفاظت از آتش) آمریکا ||| National Fire Protection Association موجود است. برای سفارش هندبوکهای NFPA که در سایت اعلام نشده، کافیست شماره هندبوک NFPA درخواستی خود را از طریق یکی از راههای ارتباطی برای ما ارسال کنبد تا PDF هندبوک پس از واریز هزینه اعلامی، ارسال شود.

خرید استاندارد NFPA 101

NFPA 101®
Life Safety Code®

لینک دانلود استاندارد NFPA 101 :

https://www.nfpa.org/codes-and-standards/all-codes-and-standards/list-of-codes-and-standards/detail?code=101

Download Full NFPA 101

The Life Safety Code is the most widely used source for strategies to protect people based on building construction, protection, and occupancy features that minimize the effects of fire and related hazards. Unique in the field, it is the only document that covers life safety in both new and existing structures.

استاندارد NFPA 101 استاندارد کد ایمنی زندگی

کد ایمنی زندگی بیشترین استفاده را برای استراتژی های محافظت از مردم بر اساس ساختمان ، حفاظت و ویژگی های اشغال دارد که آثار آتش سوزی و خطرات مربوطه را به حداقل می رساند. در این زمینه منحصر به فرد است ، این تنها سندی است که ایمنی زندگی را در ساختارهای جدید و موجود پوشش می دهد.

 

دکمه بازگشت به بالا