خرید استاندارد NFPA 170 سال 2021 دانلود Fire Safety and Emergency Symbols

دانلود هندبوک NFPA 170

برای خرید استاندارد Life Safety Code کد ایمنی زندگی، سال 2021 با عنوان Life Safety Code به زبان انگلیسی ، بر روی خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از پرداخت هزینه، لینک دانلود PDF استاندارد ارسال می شود.

خرید هندبوکهای NFPA 170

کلیه هندبوکهای سیستم اعلام حریق (حفاظت از آتش) آمریکا ||| National Fire Protection Association موجود است. برای سفارش هندبوکهای NFPA که در سایت اعلام نشده، کافیست شماره هندبوک NFPA درخواستی خود را از طریق یکی از راههای ارتباطی برای ما ارسال کنبد تا PDF هندبوک پس از واریز هزینه اعلامی، ارسال شود.

خرید استاندارد NFPA 170

NFPA 170
Standard for Fire Safety and Emergency Symbols

لینک دانلود استاندارد NFPA 170 :

https://www.nfpa.org/codes-and-standards/all-codes-and-standards/list-of-codes-and-standards/detail?code=170

Download Full NFPA 170

NFPA 170 provides standard symbols used to communicate fire safety, emergency, and associated hazards information. Using easily understood uniform symbols on labels and signs provides consistency, eliminates confusion, and improves communication.

استاندارد NFPA 170 استاندارد کد ایمنی زندگی

NFPA 170 نمادهای استانداردی را ارائه می دهد که برای برقراری ارتباط ایمنی آتش سوزی، اضطراری و اطلاعات خطرات مرتبط استفاده می شود. استفاده از نمادهای یکنواخت به راحتی قابل درک بر روی برچسب ها و علائم، ثبات را فراهم می کند، سردرگمی را از بین می برد و ارتباطات را بهبود می بخشد.

 

دکمه بازگشت به بالا