دانلود کتاب ABM is B2B Why B2B Marketing and Sales is Broken and How to Fix it

خرید ایبوک ABM is B2B Why B2B Marketing and Sales is Broken and How to Fix it

برای دانلود ایبوک ABM is B2B Why B2B Marketing and Sales is Broken and How to Fix it و خرید کتاب چرا B2B بازاریابی و فروشخراباست و چگونه آن را برطرف کنیم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب فورا ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه نسخه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک ABM is B2B Why B2B Marketing and Sales is Broken and How to Fix it

دانلود کتاب ABM is B2B Why B2B Marketing and Sales is Broken and How to Fix it دانلود ایبوک چرا B2B بازاریابی و فروش خراب است
دانلود کتاب ABM is B2B Why B2B Marketing and Sales is Broken and How to Fix it دانلود ایبوک چرا B2B بازاریابی و فروش خراب است

ABM is B2B.: Why B2B Marketing and Sales is Broken and How to Fix it Kindle Edition
by Sangram Vajre  (Author), Eric Spett (Author)

Item Weight : 10.4 ounces
Paperback : 183 pages
ISBN-10 : 194085895X
ISBN-13 : 978-1940858951

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price: 15$

ادرس اینترنتی کتاب ABM is B2B Why B2B Marketing and Sales is Broken and How to Fix it از امازون

دانلود رایگان کتاب ABM is B2B Why B2B Marketing and Sales is Broken and How to Fix it

برای اطمینان از کیفیت ایبوک چرا بازاریابی و فروش B2B شکسته است و چگونه آن را برطرف کنیم ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب ABM is B2B Why B2B Marketing and Sales is Broken and How to Fix it

Did you know that less than one percent of all leads become customers? It is a true and shocking stat, but there is a way to stop the waste and flip this around.

In this highly anticipated book, we reveal the secrets behind our signature TEAM – Target, Engage, Activate, and Measure – framework to transform your approach to market, increase sales, and retain your ideal customers.

Account-Based Marketing (ABM) is the new B2B. It‘s time to challenge the status quo of B2B Marketing and Sales, and transition to what the business arena already expects as the updated B2B model.

A transformation like this can only happen through an account-based approach that unites marketing, sales, and customer success teams (go-to-market teams) as #OneTeam. In summary, the TEAM framework coupled with the account-based approach enables your company to focus on the target accounts, engage them in a meaningful way, activate the sales team with top tier accounts proactively, and finally measure success based on business outcomes over vanity metrics.

دانلود ایبوک چرا B2B چرا بازاریابی و فروش B2B شکسته است و چگونه آن را برطرف کنیم

آیا می دانید که کمتر از یک درصد از کل خریدها مشتری می شوند؟ این یک آمار واقعی و تکان دهنده است ، اما راهی برای متوقف کردن زباله ها و پیچ خوردن این اطراف وجود دارد.

در این کتاب بسیار پیش بینی شده ، اسرار موجود در چارچوب TEAM – Target ، Engage ، Activate و Measure را برای تبدیل رویکرد شما به بازار ، افزایش فروش و حفظ مشتریان ایده آل خود آشکار می کنیم.

بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) B2B جدید است. زمان آن رسیده است که وضع موجود بازاریابی و فروش B2B را به چالش بکشید و انتقال به آنچه در عرصه تجارت پیش بینی می شود به عنوان مدل B2B به روز شده باشد.

تحولی مانند این تنها می تواند از طریق یک رویکرد مبتنی بر حساب انجام شود که تیم های بازاریابی ، فروش و موفقیت مشتری (تیم های برو به بازار) را به عنوان #OneTeam متحد می کند. به طور خلاصه ، چارچوب TEAM همراه با رویکرد مبتنی بر حساب ، شرکت شما را قادر می سازد تا روی حساب های هدف تمرکز کند ، آنها را به شکلی معنی دار درگیر کند ، تیم فروش را با حساب های ردیف برتر فعال کند و در آخر میزان موفقیت را بر اساس نتایج کسب و کار بیش از غرور اندازه گیری کند. معیارهای.

 

دکمه بازگشت به بالا