دانلود کتاب Handbook on the Psychology of Pricing 100+ effects on persuasion and influence every entrepreneur

خرید ایبوک Handbook on the Psychology of Pricing 100+ effects

برای دانلود ایبوک Handbook on the Psychology of Pricing 100+ effects on persuasion and influence every entrepreneur و خرید کتاب کتابچه راهنمای روانشناسی قیمت گذاری 100+ اثر در ترغیب و تأثیرگذاری بر هر کارآفرینی دارد بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب فورا ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه نسخه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Handbook on the Psychology of Pricing

دانلود کتاب effects on persuasion and influence every entrepreneur دانلود ایبوک تأثیر بر ترغیب و تأثیرگذاری بر هر کارآفرینی
دانلود کتاب effects on persuasion and influence every entrepreneur دانلود ایبوک تأثیر بر ترغیب و تأثیرگذاری بر هر کارآفرینی

Handbook on the Psychology of Pricing: 100+ effects on persuasion and influence every entrepreneur, marketer and pricing manager needs to know Kindle Edition
by Dr. Markus Husemann-Kopetzky  (Author)

File Size: 1849 KB
Print Length: 187 pages
Publisher: Pricing School Press; 1 edition (September 24, 2018)
Publication Date: September 24, 2018
Sold by: Amazon.com Services LLC
Language: English

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price: 15$

ادرس اینترنتی کتاب effects on persuasion and influence every entrepreneur از امازون

دانلود رایگان کتاب Handbook on the Psychology of Pricing

برای اطمینان از کیفیت ایبوک Handbook on the Psychology of Pricing ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Handbook on the Psychology of Pricing 100+ effects on persuasion

Prices are paid by customers. But many companies solely focus on their internal costs (mark-up pricing), their external competitors (competition-based pricing) or assume that people behave rationally (value-based pricing).

The Handbook on the Psychology of Pricing dives deep on a customer-centric approach. This book presents the most comprehensive collection of psychological pricing strategies and tactics currently available in the market and introduces you to intriguing, hard-to-believe insights into consumer psychology, subconscious persuasion and people’s perception of prices.

Readers will discover the profound art of psychological pricing and influencing customers’ buying behavior. More specifically, you will

Understand how to raise attractiveness of your prices and offerings for your customers and lift sales and margins for your business.
Learn how to increase customers’ willingness to pay for your products and services.
Expand your pricing skill set and learn about more than 100 effects unearthed and backed by solid academic research.
Boost your professional value by emerging yourself into a new and growing field of research: behavioral pricing.
Stay ahead of the curve and receive free updates exclusive for readers.
Dr. Husemann-Kopetzky translates hundreds of academic papers into a handy manual for business owners and managers to optimize prices from a customers’ perceptive.

This book is required reading for entrepreneurs, general and category managers, marketers, product and brand managers, pricing strategists, management consultants, and business students who are interested in adding an invaluable pricing edge to their business practice and personal pricing quiver.

دانلود ایبوک تأثیر بر ترغیب و تأثیرگذاری بر هر کارآفرینی

قیمت ها توسط مشتریان پرداخت می شود. اما بسیاری از شرکت ها صرفاً روی هزینه های داخلی خود (قیمت گذاری مارکینگ) ، رقبای خارجی خود (قیمت گذاری مبتنی بر رقابت) تمرکز می کنند یا فرض می کنند که مردم عقلانی رفتار می کنند (قیمت گذاری مبتنی بر ارزش).

راهنمای روانشناسی قیمت گذاری عمیق بر رویکرد مشتری محور است. این کتاب جامع ترین مجموعه استراتژی ها و تاکتیک های قیمت گذاری روانشناختی را که در حال حاضر در بازار موجود است ارائه می دهد و شما را با بینش های جالب و باورنکردنی روانشناسی مصرف کننده ، ترغیب به ضمیر ناخودآگاه و درک مردم از قیمت ها آشنا می کند.

خوانندگان هنرهای عمیق قیمت گذاری روانی و تأثیرگذاری بر رفتار خرید مشتریان را کشف می کنند. به طور خاص ، شما خواهید کرد

درک کنید که چگونه جذابیت قیمت ها و پیشنهادات خود را برای مشتریان خود بالا ببرید و فروش و حاشیه های تجاری خود را بالا ببرید.
بیاموزید که چگونه تمایل مشتریان را برای پرداخت محصولات و خدمات خود افزایش دهید.
مجموعه مهارت های قیمت گذاری خود را گسترش داده و در مورد بیش از 100 اثر کشف شده و پشتوانه تحقیقات علمی جامد بیاموزید.
با بیرون آمدن خود در یک زمینه تحقیق جدید و رو به رشد ، ارزش حرفه ای خود را تقویت کنید: قیمت گذاری رفتاری.
از جلو منحنی بمانید و به روزرسانی های رایگان را برای خوانندگان دریافت کنید.
دکتر حسمان-کوپتسکی صدها مقاله علمی را به یک کتابچه مفید برای صاحبان مشاغل و مدیران ترجمه می کند تا قیمت ها را از ادراک مشتری بهینه کند.

این کتاب برای کارآفرینان ، مدیران عمومی و طبقه بندی ، بازاریاب ها ، مدیران محصول و مارک ، استراتژیست های قیمت گذاری ، مشاوران مدیریت و دانشجویان تجارت علاقه مند است که علاقه مند به اضافه کردن قیمت ارزنده ای ارزشمند به اقدامات تجاری خود و لرزش قیمت گذاری شخصی باشند.

 

دکمه بازگشت به بالا