دانلود کتاب Atlas of Human Semen Examination

خرید ایبوک Atlas of Human Semen Examination

برای دانلود ایبوک Atlas of Human Semen Examination و خرید کتاب اطلس آزمایش مایع منی انسان بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Springer دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از اشپرینگر یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Atlas of Human Semen Examination

ایبوک Atlas of Human Semen Examination خرید کتاب اطلس آزمایش مایع منی انسان ISBN-13: 978-3030399979 ISBN-10: 3030399974
ایبوک Atlas of Human Semen Examination خرید کتاب اطلس آزمایش مایع منی انسان ISBN-13: 978-3030399979 ISBN-10: 3030399974
Atlas of Human Semen Examination (Trends in Andrology and Sexual Medicine) 1st ed. 2020 Edition
by Donatella Paoli (Author), Francesco Lombardo (Author), Andrea Lenzi (Author)

ISBN-13: 978-3030399979
ISBN-10: 3030399974

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Atlas of Human Semen Examination

https://www.worldcat.org/title/atlas-of-human-semen-examination/oclc/1225563903?referer=br&ht=edition

دانلود رایگان کتاب Atlas of Human Semen Examination

برای اطمینان از کیفیت ایبوک، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Atlas of Human Semen Examination

This atlas provides valuable information on crucial aspects of sperm examination as well numerous meaningful color illustrations. It discusses successful evaluation of the sperm morphology and the cellular elements other than spermatozoa, enabling readers to unambiguously interpret seminal cytologic images and compare reports for diagnostic, therapeutic and prognostic purposes.

With its extensive collection of colored images, the book is intended as a reference resource for students and technicians in the field of andrology as well as practitioners and clinicians in andrology, urology, pathology, IVF and other ART programs

خرید کتاب اطلس آزمایش مایع منی انسان

این اطلس اطلاعات ارزشمندی در مورد جنبه های مهم معاینه اسپرم و همچنین تصاویر رنگی معنی دار متعدد ارائه می دهد. این مقاله ارزیابی موفقیت آمیزی مورفولوژی اسپرم و عناصر سلولی غیر از اسپرم را مورد بحث قرار می دهد و خوانندگان را قادر می سازد تا به طور واضح تصاویر سیتولوژیکی اولیه را تفسیر کرده و گزارش ها را برای اهداف تشخیصی ، درمانی و پیش آگهی مقایسه کنند.

این کتاب با مجموعه گسترده ای از تصاویر رنگی ، به عنوان یک منبع مرجع برای دانش آموزان و تکنسین های حوزه آندرولوژی و همچنین پزشکان و پزشکان در آندرولوژی ، اورولوژی ، آسیب شناسی ، IVF و سایر برنامه های ART در نظر گرفته شده است.

دکمه بازگشت به بالا