دانلود کتاب Lymphedema Diagnosis and Treatment

خرید ایبوک Lymphedema Diagnosis and Treatment

برای دانلود ایبوک Lymphedema Diagnosis and Treatment و خرید کتاب تشخیص و درمان لنف ادم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Springer دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.jaypeebrothers.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Lymphedema Diagnosis and Treatment

ایبوک Lymphedema Diagnosis and Treatment خرید کتاب تشخیص و درمان لنف ادم ISBN-13: 978-1846285486 ISBN-10: 1846285488
ایبوک Lymphedema Diagnosis and Treatment خرید کتاب تشخیص و درمان لنف ادم ISBN-13: 978-1846285486 ISBN-10: 1846285488
Lymphedema: Diagnosis and Treatment 2007th Edition, Kindle Edition
by B.B. Lee (Author), Simon J. Simonian (Author), Benoit Blondeau (Author)

ISBN-13: 978-1846285486
ISBN-10: 1846285488

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Lymphedema Diagnosis and Treatment

https://www.springer.com/gp/book/9781846285486

دانلود رایگان کتاب Lymphedema Diagnosis and Treatment

برای اطمینان از کیفیت ایبوک، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Lymphedema Diagnosis and Treatment

A comprehensive, evidence-based introduction to the area of lymphology, the book is directed mainly to the US audience and will appeal to an interdisciplinary field of health professionals. It describes the unique anatomy and physiology of the lymphatic system and the intimate relationship it shares with the venous system. It explores the differential diagnosis of the “swollen leg/arm”, which is often the presenting problem to the health care professional. The necessity of history taking, physical examination and laboratory studies are noted. Treatment methods are described as an introduction and psychosocial and quality of life issues are explored in depth.

خرید کتاب تشخیص و درمان لنف ادم

مقدمه ای جامع و مبتنی بر شواهد در زمینه لنفولوژی ، این کتاب عمدتا مخاطبان ایالات متحده است و برای یک رشته بین رشته ای از متخصصان بهداشت جذاب است. آناتومی و فیزیولوژی منحصر به فرد سیستم لنفاوی و رابطه صمیمی مشترک آن با سیستم وریدی را توصیف می کند. این روش تشخیص افتراقی “تورم پا / بازو” را که اغلب مشکلی است که برای متخصص بهداشت و درمان ارائه می دهد ، بررسی می کند. ضرورت گرفتن شرح حال ، معاینه فیزیکی و مطالعات آزمایشگاهی ذکر شده است. روش های درمان به عنوان مقدمه توصیف می شود و مسائل روانی – اجتماعی و کیفیت زندگی به طور عمیق بررسی می شود.

دکمه بازگشت به بالا