دانلود کتاب Automatic Control Systems نسخه 10

خرید ایبوک Automatic Control Systems نسخه 10

برای دانلود ایبوک Automatic Control Systems نسخه 10 و خرید کتاب سیستم های کنترل اتوماتیک بنجامین کو ویرایش 10 بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. کد chr

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات CRC Press دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Automatic Control Systems نسخه 10

ایبوک Automatic Control Systems نسخه 10 دانلود ایبوک سیستم های کنترل اتوماتیک بنجامین کو ویرایش 10 ISBN-10: 1259643832
ایبوک Automatic Control Systems نسخه 10 دانلود ایبوک سیستم های کنترل اتوماتیک بنجامین کو ویرایش 10 ISBN-10: 1259643832
Automatic Control Systems, Tenth Edition 10th Edition, Kindle Edition
by Farid Golnaraghi (Author), Benjamin C. Kuo (Author)

ISBN-13: 978-1259643835
ISBN-10: 1259643832

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 20$

ادرس اینترنتی کتاب Automatic Control Systems نسخه 10

دانلود رایگان کتاب Automatic Control Systems نسخه 10

برای اطمینان از کیفیت ایبوک سیستم های کنترل اتوماتیک فرید گل نراقی و بنجامین کو ویرایش 10 ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

Automatic Control Systems, Tenth Edition by Farid Golnaraghi and Benjamin C. Kuo
English | 2017 | ISBN: 1259643832, 9387572978 | 864 pages |

دانلود کتاب Automatic Control Systems نسخه 10

A complete toolkit for teaching, learning, and understanding the essential concepts of automatic control systems

Edition after acclaimed edition, Automatic Control Systems has delivered up-to-date, real-world coverage designed to introduce students to the fundamentals of control systems. More than a comprehensive text, Automatic Control Systems includes innovative virtual labs that replicate physical systems and sharpen readers’ problem-solving skills.

The Tenth Edition introduces the concept of Control Lab, which includes two classes of experiments: SIMLab (model-based simulation) and LEGOLab (physical experiments using LEGO® robots). These experiments are intended to supplement, or replace, the experimental exposure of the students in a traditional undergraduate control course and will allow these students to do their work within the MATLAB® and Simulink® environment—even at home. This cost-effective approach may allow educational institutions to equip their labs with a number of LEGO test beds and maximize student access to the equipment at a fraction of the cost of currently available control system experiments. Alternatively, as a supplemental learning tool, students can take the equipment home and learn at their own pace.

This new edition continues a tradition of excellence with:

• A greater number of solved examples

• Online labs using both LEGO MINDSTORMS® and MATLAB/SIMLab

• Enhancements to the easy-to-use MATLAB GUI software (ACSYS) to allow interface with LEGO MINDSTORMS

• A valuable introduction to the concept of Control Lab

• A logical organization, with Chapters 1 to 3 covering all background material and Chapters 4 to 11 presenting material directly related to the subject of control

• 10 online appendices, including Elementary Matrix Theory and Algebra, Control Lab, Difference Equations, and Mathematical Foundation

• A full-set of PowerPoint® slides and solutions available to instructors

Adopted by hundreds of universities and translated into at least nine languages, Automatic Control Systems remains the single-best resource for students to gain a practical understanding of the subject and to prepare them for the challenges they will one day face. For practicing engineers, it represents a clear, thorough, and current self-study resource that they will turn to again and again throughout their career.

LEGO and MINDSTORMS are registered trademarks of the LEGO Group

MATLAB and Simulink are registered trademarks of The MathWorks, Inc.

دانلود ایبوک سیستم های کنترل اتوماتیک بنجامین کو ویرایش 10

مجموعه ای کامل برای آموزش ، یادگیری و درک مفاهیم اساسی سیستم های کنترل خودکار

نسخه های پس از چاپ تحسین شده ، سیستم های کنترل خودکار پوشش به روز و در دنیای واقعی را ارائه می دهند که برای آشنایی دانشجویان با اصول سیستم های کنترل طراحی شده است. بیش از یک متن جامع ، سیستم های کنترل خودکار شامل آزمایشگاه های مجازی ابتکاری است که سیستم های فیزیکی را تکرار می کند و مهارت های حل مسئله خوانندگان را تیز می کند.

ویرایش دهم مفهوم Control Lab را معرفی می کند که شامل دو کلاس آزمایش است: SIMLab (شبیه سازی مبتنی بر مدل) و LEGOLab (آزمایش های فیزیکی با استفاده از ربات های LEGO). این آزمایشات برای تکمیل یا جایگزینی قرار گرفتن در معرض تجربی دانشجویان در یک دوره کنترل کارشناسی سنتی است و به این دانشجویان اجازه می دهد کارهای خود را در محیط MATLAB® و Simulink® – حتی در خانه – انجام دهند. این روش مقرون به صرفه ممکن است به م institutionsسسات آموزشی اجازه دهد آزمایشگاه های خود را به تعدادی تخت آزمایش LEGO مجهز کنند و با کسری از هزینه آزمایش های موجود در سیستم کنترل ، دسترسی دانش آموزان به تجهیزات را به حداکثر برسانند. روش دیگر ، به عنوان یک ابزار یادگیری تکمیلی ، دانش آموزان می توانند تجهیزات را به خانه ببرند و با سرعت خود یاد بگیرند.

این نسخه جدید به یک سنت برتری ادامه می دهد:

• تعداد بیشتری مثال حل شده

• آزمایشگاه های آنلاین با استفاده از LEGO MINDSTORMS® و MATLAB / SIMLab

• امکاناتی برای استفاده آسان از نرم افزار MATLAB GUI (ACSYS) برای امکان ایجاد رابط با LEGO MINDSTORMS

• مقدمه ای ارزشمند در مورد مفهوم آزمایشگاه کنترل

• یک سازمان منطقی ، با فصل 1 تا 3 که شامل تمام مطالب زمینه ای و فصل های 4 تا 11 است که مطالبی را به طور مستقیم با موضوع کنترل مرتبط می کند.

• 10 پیوست آنلاین ، از جمله تئوری ماتریس ابتدایی و جبر ، آزمایشگاه کنترل ، معادلات اختلاف و بنیاد ریاضی

• مجموعه کاملی از اسلایدهای PowerPoint® و راه حل های موجود در اختیار مربیان

سیستم های کنترل خودکار که توسط صدها دانشگاه به تصویب رسیده و حداقل به 9 زبان ترجمه شده است ، بهترین منبع برای دانشجویان برای دستیابی به درک عملی از موضوع و آماده سازی آنها برای چالش هایی است که روزی با آن روبرو می شوند. برای مهندسین متبحر ، این یک منبع خودآموز روشن ، کامل و فعلی است که آنها در طول کار خود بارها و بارها به آن متوسل می شوند.

LEGO و MINDSTORMS علائم تجاری ثبت شده LEGO Group هستند

MATLAB و Simulink علائم تجاری ثبت شده در The MathWorks، Inc.

دکمه بازگشت به بالا