دانلود کتاب Vibrations and Waves

خرید ایبوک Vibrations and Waves

برای دانلود ایبوک Vibrations and Waves و خرید کتاب ارتعاشات و امواج بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. کد chr

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات John Wiley & Sons دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Vibrations and Waves

دانلود کتاب Vibrations and Waves دانلود ایبوک ارتعاشات و امواج ISBN-13 : 978-0470011881 ISBN-10 : 0470011882
دانلود کتاب Vibrations and Waves دانلود ایبوک ارتعاشات و امواج ISBN-13 : 978-0470011881 ISBN-10 : 0470011882

Vibrations and Waves (Manchester Physics Series) Kindle Edition
by George C. King (Author)

ISBN-13 : 978-0470011881
ISBN-10 : 0470011882
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 20$

ادرس اینترنتی کتاب Vibrations and Waves

دانلود رایگان کتاب Vibrations and Waves

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Vibrations and Waves

This introductory text emphasises physical principles, rather than the mathematics. Each topic begins with a discussion of the physical characteristics of the motion or system. The mathematics is kept as clear as possible, and includes elegant mathematical descriptions where possible. Designed to provide a logical development of the subject, the book is divided into two sections, vibrations followed by waves. A particular feature is the inclusion of many examples, frequently drawn from everyday life, along with more cutting-edge ones. Each chapter includes problems ranging in difficulty from simple to challenging and includes hints for solving problems. Numerous worked examples included throughout the book.

دانلود ایبوک ارتعاشات و امواج

این متن مقدماتی ، بیشتر از ریاضیات ، بر اصول فیزیکی تأکید دارد. هر مبحث با بحث در مورد خصوصیات فیزیکی حرکت یا سیستم شروع می شود. ریاضیات تا آنجا که ممکن است شفاف نگه داشته شود ، و در صورت امکان شامل توصیفات ریاضی ظریف است. این کتاب که به منظور توسعه منطقی موضوع طراحی شده است ، به دو بخش تقسیم می شود ، ارتعاشات و به دنبال آن امواج. یک ویژگی خاص شامل بسیاری از نمونه ها است که اغلب از زندگی روزمره گرفته می شود ، همراه با نمونه های پیشرفته تر. هر فصل شامل مشکلاتی از دشواری از ساده تا چالش برانگیز است و شامل نکاتی برای حل مشکلات است. نمونه های کار شده بسیاری در کل کتاب گنجانده شده است.

دکمه بازگشت به بالا