دانلود کتاب Bargello Stitch

خرید ایبوک Bargello Stitch

برای دانلود ایبوک Bargello Stitch و خرید کتاب کوک بارجلو بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Search Press دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.jaypeebrothers.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Bargello Stitch

ایبوک Bargello Stitch خرید کتاب کوک بارجلو ISBN-10 : 178221867X ISBN-13 : 978-1782218678 Publisher : Search Press
ایبوک Bargello Stitch خرید کتاب کوک بارجلو ISBN-10 : 178221867X ISBN-13 : 978-1782218678 Publisher : Search Press
Bargello Stitch

ISBN-10 : 178221867X
ISBN-13 : 978-1782218678

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Bargello Stitch

 

دانلود رایگان کتاب Bargello Stitch

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

 

دانلود کتاب Bargello Stitch

Part of bargello’s appeal lies in the simplicity of using a single stitch in a repeating pattern that is only ever worked vertically or horizontally. The technique lends itself to dramatic, wavelike designs in exciting, gradated colourways (think Missoni) that can be used for pillows, bags, belts and purses.

This new pattern collection brings bargello stitch designs bang up to date offering fresh contemporary colour stories: brights and clashes, muted fades, contrasts, complementary colours, zesty neons and metallic rainbows.

Includes 40 design samples graded from easy to advanced, easy-to-read charts, patterns for edges and borders for smart finishes, ideas for bringing texture using fancy flosses, and a freestyling collection that mixes several techniques on one canvas.

دانلود ایبوک کوک بارجلو

بخشی از جذابیت bargello در سادگی استفاده از یک کوک در یک الگوی تکراری است که فقط تا به حال به صورت عمودی یا افقی کار شده است. این تکنیک به طراحی های چشمگیر و موج دار در رنگ های هیجان انگیز و درجه بندی شده (میسونی فکر کنید) را می توان برای بالش ، کیف ، کمربند و کیف پول استفاده کرد.

این مجموعه الگوی جدید طرح های کوک بارژلو را به روز ارائه می دهد و داستان های رنگی تازه را ارائه می دهد: روشنایی ها و درگیری ها ، محو شدن بی صدا ، تضادها ، رنگ های مکمل ، نئون های دلپذیر و رنگین کمان های فلزی.

شامل 40 نمونه طراحی درجه بندی شده از نمودارهای آسان تا پیشرفته ، خوانای آسان ، الگوهایی برای لبه ها و حاشیه ها برای اتمام هوشمند ، ایده هایی برای ایجاد بافت با استفاده از نخ های فانتزی و یک مجموعه آزاد که چندین روش را روی یک بوم مخلوط می کند.

دکمه بازگشت به بالا