دانلود کتاب Construction Planning and Scheduling 4th Edition

خرید ایبوک Construction Planning and Scheduling 4th Edition

برای دانلود ایبوک Construction Planning and Scheduling 4th Edition و خرید کتاب برنامه ریزی و برنامه ریزی ساخت و ساز نسخه چهارم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات  Pearson دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.sciencedirect.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Construction Planning and Scheduling 4th Edition

دانلود کتاب Construction Planning and Scheduling 4th Edition دانلود ایبوک برنامه ریزی و برنامه ریزی ساخت و ساز نسخه چهارم
دانلود کتاب Construction Planning and Scheduling 4th Edition دانلود ایبوک برنامه ریزی و برنامه ریزی ساخت و ساز نسخه چهارم

Construction Planning and Scheduling 4th Edition
by Jimmie Hinze  (Author)

ISBN-13: 978-0132473989
ISBN-10: 0132473984
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 20$

ادرس اینترنتی کتاب Construction Planning and Scheduling 4th Edition

 

دانلود رایگان کتاب Construction Planning and Scheduling 4th Edition

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Construction Planning and Scheduling 4th Edition

This comprehensive resource is designed for construction management, planning and scheduling. It follows a logical progression, introducing precedence diagramming early and following with chapters on activity durations, resource allocations, network schedules, and more. It reflects current trends in scheduling (short-interval scheduling, computer scheduling, linear scheduling etc.) and includes chapters on arrow diagramming and PERT. With an eye on application, it includes a unique discussion of contract provisions related to scheduling and incorporates a sample project throughout.

دانلود ایبوک برنامه ریزی و برنامه ریزی ساخت و ساز نسخه چهارم

این منبع جامع برای مدیریت ساختمان ، برنامه ریزی و زمان بندی طراحی شده است. این یک پیشرفت منطقی را دنبال می کند ، نمودارهای اولویت را در ابتدا معرفی می کند و فصل هایی را در مورد مدت زمان فعالیت ، تخصیص منابع ، برنامه های شبکه و موارد دیگر ارائه می دهد. این روندهای فعلی در زمانبندی را منعکس می کند (زمانبندی با فاصله کوتاه ، زمانبندی رایانه ای ، برنامه ریزی خطی و غیره) و شامل فصلهایی در مورد نمودارهای پیکان و PERT است. با توجه به برنامه ، شامل یک بحث منحصر به فرد در مورد مفاد قرارداد مربوط به زمانبندی است و یک پروژه نمونه را در کل شامل می شود.

دکمه بازگشت به بالا