دانلود کتاب Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors

خرید ایبوک Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors

برای دانلود ایبوک Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors و خرید کتاب بازدارنده های خوردگی پایدار از نظر محیطی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF کل فصول ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Elsevier دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.sciencedirect.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors

دانلود کتاب Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors دانلود ایبوک بازدارنده های خوردگی پایدار از نظر محیطی
دانلود کتاب Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors دانلود ایبوک بازدارنده های خوردگی پایدار از نظر محیطی

Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors: Fundamentals and Industrial Applications Kindle Edition
by Chaudhery Mustansar Hussain (Editor), Chandrabhan Verma (Editor), Jeenat Aslam (Editor)

ISBN-13: 978-0323854054
ISBN-10: 0323854052
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 20$

ادرس اینترنتی کتاب Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors

https://www.sciencedirect.com/book/9780323854054/environmentally-sustainable-corrosion-inhibitors

دانلود رایگان کتاب Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

 

دانلود کتاب Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors

Environmentally Sustainable Corrosion Inhibitors: Fundamentals and Industrial Applications covers the latest research developments in environmentally friendly, sustainable corrosion inhibitors. The book addresses the fundamental characteristics, synthesis, characterization and mechanisms of corrosion inhibitors. In addition, it presents a chronological overview of the growth of the field, with  numerous examples of its broad-ranging industrial applications in a.o. food, the environment, electronics, and the oil and gas industries. The book concludes with discussions about commercialization and economics. This is an indispensable reference for chemical engineers and chemists working in R&D and academia who want to learn more about environmentally-friendly, sustainable corrosion inhibitors systems.

دانلود ایبوک بازدارنده های خوردگی پایدار از نظر محیطی

بازدارنده های خوردگی پایدار زیست محیطی: اصول و کاربردهای صنعتی آخرین پیشرفت های تحقیقاتی در بازدارنده های خوردگی سازگار با محیط زیست و پایدار را پوشش می دهد. این کتاب به ویژگی های اساسی، سنتز، خصوصیات و مکانیسم های بازدارنده های خوردگی می پردازد. علاوه بر این، یک مرور زمانی از رشد این حوزه با نمونه‌های متعددی از کاربردهای صنعتی گسترده آن در a.o ارائه می‌کند. مواد غذایی، محیط زیست، الکترونیک و صنایع نفت و گاز. این کتاب با بحث هایی در مورد تجاری سازی و اقتصاد به پایان می رسد. این یک مرجع ضروری برای مهندسان شیمی و شیمیدانانی است که در تحقیق و توسعه و دانشگاه کار می کنند و می خواهند درباره سیستم های بازدارنده خوردگی پایدار و سازگار با محیط زیست بیشتر بیاموزند.

دکمه بازگشت به بالا