دانلود کتاب Graphite Mandala

خرید ایبوک Graphite Mandala

برای دانلود ایبوک Graphite Mandala و خرید کتاب گرافیت ماندالا بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر الگویی از ravelry.com دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.ravelry.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Graphite Mandala

ایبوک Graphite Mandala خرید کتاب گرافیت ماندالا by Tatsiana Kupryianchyk Published inLilla Bjorn Crochet World
ایبوک Graphite Mandala خرید کتاب گرافیت ماندالا by Tatsiana Kupryianchyk Published inLilla Bjorn Crochet World
Graphite Mandala
by Tatsiana Kupryianchyk
Published inLilla Bjorn Crochet World
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 4$

ادرس اینترنتی کتاب Graphite Mandala

https://www.ravelry.com/patterns/library/graphite-mandala

دانلود رایگان کتاب Graphite Mandala

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Graphite Mandala

  • The pattern contains lots of progress pictures to show stitch placement and is much easier to crochet than it might look :) Every round is worked with one color, and yarn is changed at the beginning of every new round. There is no yarn cutting and no ends to weave. After every round the yarn is brought up to the next rounds on the wrong side, so there are small floats of yarn at the mandala’s back.

دانلود ایبوک گرافیت ماندالا

این الگو شامل بسیاری از تصاویر پیشرفت برای نشان دادن جای کوک است و قلاب بافی بسیار ساده تر از آن است که به نظر می رسد :) هر دور با یک رنگ کار می شود ، و نخ در ابتدای هر دور جدید تغییر می یابد. برای برش نخ و انتهای بافت وجود ندارد. پس از هر دور نخ در قسمتهای بعدی به دورهای بعدی منتقل می شود ، بنابراین شناورهای کاموا در پشت ماندالا قرار دارند.

دکمه بازگشت به بالا