دانلود کتاب Snood Smalt mosaic

خرید ایبوک Snood Smalt mosaic

برای دانلود ایبوک Snood Smalt mosaic و خرید کتاب موزاییک Snood Smalt بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر الگویی از ravelry.com دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.ravelry.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Snood Smalt mosaic

 ایبوک Snood Smalt mosaic خرید کتاب موزاییک Snood Smalt Snood Smalt mosaic by Svetlana GordonPublished inSvetlana Gordon's Ravelry Store
ایبوک Snood Smalt mosaic خرید کتاب موزاییک Snood Smalt Snood Smalt mosaic by Svetlana GordonPublished inSvetlana Gordon’s Ravelry Store
Snood Smalt mosaic
by Svetlana Gordon
Published inSvetlana Gordon’s Ravelry Store
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 4$

ادرس اینترنتی کتاب Snood Smalt mosaic

https://www.ravelry.com/patterns/library/snood-smalt-mosaic

دانلود رایگان کتاب Snood Smalt mosaic

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Snood Smalt mosaic

  • An accessory made of cotton is perfect for spring and autumn, but if you want to make it warmer, knit an additional inner snood from wool in any simple way.

دانلود ایبوک موزاییک Snood Smalt

لوازم جانبی ساخته شده از پنبه برای بهار و پاییز مناسب است ، اما اگر می خواهید آن را گرمتر کنید ، یک قلمه داخلی اضافی از پشم به هر روش ساده گره بزنید.

دکمه بازگشت به بالا